16.10.2008
Objavil: Dare Gliha
LG Mobile na severnoameriških tleh dosega izjemne prodajne uspehe. Potem, ko se je podjetje uspelo zavihteti na prvo mesto med proizvajalci mobilnih telefonskih aparatov v ZDA, je predstavilo še razloge za rast. Med glavnimi prodajnimi uspešnicami so poleg stilskih mobilnih telefonov tudi poslovni modeli s tipkovnicami, saj so v dveh letih prodali več kot 13 milijonov primerkov.
LG Mobile je prve modele mobilnih telefonov, opremljenih s polno QWERTY-tipkovnico, začel prodajati leta 2006. Ti mobilniki so bili med kupci v ZDA odlično sprejeti, saj so jih lani prodali 4 milijone, letos pa si je do oktobra LG-jev mobilnik s tipkovnico omislilo več kot 9 milijonov Američanov. Po pričakovanjih naj bi do konca leta prodali še dodatne 3 milijone mobilnikov s tipkovnico.
Po LG-mobilnikih s tipkovnico ne posegajo zgolj poslovneži, temveč tudi mlajši ljudje, ki si želijo hitrega komuniciranja z vrstniki, polna QWERTY-tipkovnica pa jim omogoča hitrejše pisanje sporočil.
LG Mobile je letos na trgu ZDA predstavil 6 novih modelov s tipkovnico, med katerimi so najbolj priljubljeni Scoop (LG-AX260), enV2 (LG-VX9900), Voyager (LG-VX10000) ter Lotus (LG-LX600). Mobilni telefoni s tipkovnico v LG-jevih skupnih prodajnih številkah predstavljajo več kot tretjino vseh mobilnikov.
Po podatkih analitikov iz družbe Strategy Analytics je trg poslovnih mobilnih telefonov s tipkovnico v ZDA v zadnjih letih občutno zrasel. Leta 2006 so proizvajalci mobilnih telefonov s tipkovnico zanje našli 13 milijonov kupcev, letos pa naj bi jih skupaj 33 milijonov. Ta številka pa naj bi se po napovedih analitikov do leta 2010 povzpela do 40 milijonov.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |