marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Ločeni račun za osebno rabo službenih mobilnikov


23.11.2005
Objavil: Thomas Bergant

Mobitelovi poslovni uporabniki GSM/UMTS po novem z možnostjo ločevanja vseh stroškov - Ena številka, dva računa. Družba Mobitel je ponudila poslovnim uporabnikom Mobitel GSM/UMTS novo storitev, imenovano Ločeni račun.

Storitev omogoča nadzor porabe in ločitev plačila vseh storitev na poslovno upravičene storitve, ki se zaračunavajo naročniku, ter vse ostale storitve, ki se zaračunavajo uporabniku službenega mobilnika. Zasebnost je zagotovljena, naročniki in uporabniki službenih mobilnikov prejmejo vsak svoj račun, tako da naročniki nimajo vpogleda v storitve, ki jih zaposleni uporabljajo in plačujejo v zasebne namene.

Danes se uporabniki vse bolj srečujejo s prepletanjem uporabe mobilnikov za poslovne in zasebne namene. Mobitelova storitev Ločeni račun ponuja ustrezno rešitev, namenjena pa je pravnim osebam in samostojnim podjetnikom, ki želijo imeti predvidljivo višino mesečnih stroškov in hkrati svojim zaposlenim omogočiti uporabo službenega mobilnika tudi za zasebne namene z možnostjo ločenega plačila. Po novem lahko za svoje mobilne številke, za katere imajo sklenjeno naročniško razmerje Mobitel GSM/UMTS, delijo plačilo storitev na dva ločena računa: osnovni račun, s katerim naročniki (podjetja ali samostojni podjetniki) poravnajo uporabo izbranih poslovno upravičenih storitev in ostalih storitev do izbranega limita, ter ločeni račun, s katerim zaposleni plačujejo zasebne, poslovno neupravičene storitve in ostale storitve po preseženem limitu.

Naročniki lahko za vsako številko posebej izberejo nabor poslovno upravičenih storitev in določijo limit porabe. Pri tem lahko izbirajo med štirimi modeli: Splošni ločeni račun, Ločeni račun za več službene rabe, Ločeni račun za več zasebne rabe ter račun za storitev Moneta in zasebne storitve.

Storitev Ločeni račun Mobitelovim poslovnim naročnikom GSM /UMTS skupaj z dosedanjimi storitvami Monitor, Poraba in Alarm omogoča popoln nadzor nad službenimi stroški mobilnih telekomunikacij. Mobitel jo vključi na zahtevo naročnika in ob podpisu tripartitne pogodbe med naročnikom, zaposlenim uporabnikom ter Mobitelom. Tako naročnikom kot uporabnikom je na voljo informativen vpogled v svoj del mesečne porabe prek sporočil SMS, Planeta ter spletnega Monitorja - https://monitor.mobitel.si, možno pa je tudi ločeno nastavljanje alarmov porabe. Zasebnost je zagotovljena, saj niti osnovni niti ločeni račun ne prikažeta vseh opravljenih storitev in celotnega zneska mesečne porabe, temveč le del, vezan na obveznosti naročnika oz. uporabnika.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki