marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil nov sistem za nosljive naprave TruSense
06.09.2024

Na inovacijah temelječ sistem Huawei TruSense predstavlja nov mejnik pri zagotavljanju natančnega in znanstveno utemeljenega spremljanja zdravja in vadbe. Huawei je na trg pametnih ur in športnih zapestnic vstopil pred 11 leti in od takrat dobavil več kot 150 milijonov izdelkov ter prepričal več kot 520 milijonov uporabnikov aplikacije Zdravje (Huawei Health).

slikaSony dobil nagrado EISA 2024 v kategoriji pametni telefon leta za ustvarjalce
04.09.2024

Sony ponosno sporoča, da so ocenjevalci organizacije EISA znova prepoznali in nagradili kakovost ter inovacije njihovih izdelkov, ki so prejeli skupno 7 nagrad EISA 2024, kar potrjuje njihovo zavezanost ustvarjanju vrhunskih in inovativnih izdelkov. Med njimi je tudi nagrada za pametni telefon za ustvarjalce, podeljena telefonu Sony Xperia 1 VI.

TelekomTelekom Slovenije napoveduje enotno mobilno številko na več napravah
03.09.2024

Telekom Slovenije je v sodelovanju z vodilnimi ponudniki v svoje omrežje že integriral napredno tehnološko rešitev, s katero bo uporabnikom v kratkem omogočil še boljšo izkušnjo uporabe pametnih ur in drugih nosljivih naprav. S podporo za različne proizvajalce in modele, vključno znamke Apple, Google in Samsung, bodo lahko uporabniki prek eSIM kartice na več napravah uporabljali enotno številko.

slikaHuawei petič zapored osvojil nagrado EISA za najboljšo pametno uro
02.09.2024

Med številnimi pametnimi urami, ki so se letos potegovale za priznanje »EISA 2024-2025 Best Smartwatch Award«, je tega kot edina prejela Huawei Watch 4 Pro Space Edition. Podjetje Huawei je to nagrado prejelo že peto leto zapored, s čimer dokazuje prevladujoč tržni položaj.

članki

Mastercard spreminja spletno plačevanje


21.06.2024
Objavil: Dare Gliha

Mastercard je pred kratkim razkril svojo vizijo 100-odstotne tokenizacije e-trgovinskega poslovanja v Evropi do konca desetletja. To podpira globalno zavezo družbe, ki želi odpraviti ročno vnašanje podatkov o karticah ter omogočiti varnejše in dostopnejše e-trgovinsko poslovanje za vse.

Medtem ko plačila postajajo vse bolj zapletena, se Mastercard obrača k tokenizaciji, poenostavljenemu plačevanju brez prijave, ter k uporabi ključev za plačevanje (ang. payment passkeys), s čimer želi ustvariti poenoteno izkušnjo v vseh napravah, brskalnikih in operacijskih sistemih.

Brezstično plačevanje je omogočilo povsem enostavno izvajanje plačil na fizičnih prodajnih mestih. Postalo je popolnoma samoumevno. Zdaj je priložnost, da uporabniki doživijo enako izkušnjo tudi pri plačevanju na spletu.

Kljub doslednim varnostnim rešitvam, ki so jih uvedli ponudniki plačil, se spletno trgovinsko poslovanje zaradi zlonamernih storilcev še naprej sooča z ranljivostmi. Raziskava podjetja Juniper Research navaja, da bodo izgube zaradi prevar pri spletnih plačilih do leta 2028 dosegle 91 milijard dolarjev. Mastercard zato začenja uvajati ključne rešitve, ki bodo zmanjšale tveganja pri danes že povsem običajnem nakupovanju in plačevanju prek spleta.

1. Tokenizacija zamenjuje 16–19-mestno številko plačilne kartice z varnim žetonom, kar zmanjšuje možnosti prevar ter povečuje stopnjo odobrenih plačil.
2. Z namenom odprave ročnega vnašanja podatkov o kartici podjetje Mastercard olajšuje uvedbo sistema Click to Pay na spletna mesta trgovcev. Poleg tega podjetjem, ki sodelujejo z bankami, omogoča, da uporabnikom pomagajo pri vpisovanju kartic v sistem.
3. Ključi za plačevanje (ang. payment passkeys) uporabljajo biometrično preverjanje pristnosti v mobilnih napravah, povezanih v splet, kar odpravlja potrebo po geslih in enkratnih kodah.

Zakaj je to pomembno:

• Mastercard ima v Evropi že dolgo vodilno vlogo pri inovacijah na področju plačevanja – primer takšne inovacije je brezstično plačevanje. Zdaj želi na tem področju narediti še korak naprej.
• Storitev tokenizacije družbe Mastercard, ki je bila predstavljena leta 2014, danes skrbi za varnost 25 odstotkov vseh e-trgovinskih transakcij po vsem svetu, pri čemer iz leta v leto beleži 50-odstotno rast uporabe.
• Tokenizacija odpira vrata številnim novim prednostim in načinom uporabe. Pri tem lahko vsakodnevne tehnologije, kot so telefoni in avtomobili, pomaga spremeniti v naprave za opravljanje nakupov.
• Povezava tokenizacije, storitve Click to Pay ter ključev za plačevanje bo koristila celotnemu ekosistemu. Potrošniki bodo deležni hitrejšega in varnejšega plačevanja. Trgovci si lahko obetajo povečano prodajo, zaščito pred prevarami in višjo stopnjo odobrenih plačil. Izdajatelji pa se lahko nadejajo, da bodo postali prva izbira uporabnikov. Slednjim bodo lahko zagotovili tudi višjo varnost.

»Medtem ko se izkušnji fizičnega in digitalnega sveta še naprej zbližujeta, mi premikamo meje mogočega,« je dejal Jorn Lambert, glavni produktni vodja v družbi Mastercard. »Osredotočamo se na povezovanje najboljših digitalnih storitev, da bi zagotovili še večjo vrednost, dostopnost in varnost našim strankam ter končnemu potrošniku. Še naprej bomo potenciale teh tehnologij uporabljali z namenom, da še dodatno izboljšamo varnost, ustvarimo boljše izkušnje in, nenazadnje, nove načine plačevanja.«

»V Evropi opažamo vse večje zanimanje za tokenizacijo, pri čemer sta glavna razloga priročnost in zniževanje stopnje prevar,« je ob tem dodala Valerie Nowak, izvršna podpredsednica za izdelke in inovacije v družbi Mastercard Europe. »Prepričani smo, da bo doseganje te vizije do leta 2030 predstavljalo zmago za vse – potrošnike, prodajalce in izdajatelje kartic.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki