17.05.2007
Objavil: Thomas Bergant
Družbi Mercator in Si.mobil sta razširili svoje partnersko sodelovanje in s prodajno informativno točko M mobil strankam nudita celovito ponudbo predplačniškega paketa M mobil in naročniških paketov Si.mobil – Vodafone. M mobil točki zdaj v Hipermarketu Ljubljana in Kranj.
Nove prodajne točke M mobil so rezultat tesnega sodelovanja med družbama Mercator in Si.mobil, ki se je pričelo avgusta 2006 z Mercatorjevo uvedbo paketa M mobil na slovenski trg. Prvi med slovenskimi trgovci je tako svojim kupcem ponudil tudi mobilno telefonijo kot nov komunikacijsko-prodajni kanal in nov segment ponudbe za zadovoljstvo kupcev. Paket M mobil omogoča najcenejše klicanje med skupino uporabnikov s storitvijo Prijatelji, edini na trgu pa omogoča tudi bonitetni sistem v povezavi s kartico Mercator Pika. Paket M mobil je cenovno ugoden, njegov nakup priročen, je brez mesečne naročnine, brez priključnine, z nadzorom nad stroški porabe, uporaba storitev je možna doma in v tujini, omogoča uporabo posebnega sklopa M mobil na Vodafone live! in uporabo multimedijskega portala Vodafone live!.
Mercator in Si.mobil – Vodafone, ki tudi s paketom M mobil postavljata v ospredje odlično izkušnjo uporabnika z mobilno telefonijo, hitre in kakovostne storitve ter prilagojeno ponudbo, sta svoje partnersko sodelovanje na področju predplačniških mobilnih storitev zdaj razširila tudi na skupni prodajni nastop. Prodajno informativna točka M mobil v Hipermarketu Mercator Ljubljana bo začela z delovanjem 16. maja 2007, v Kranju pa 17. maja 2007. Uporabnikom bo na voljo celotna ponudba storitev predplačniškega paketa M mobil družbe Mercator in naročniških paketov Smart operaterja Si.mobil – Vodafone. Uporabniki bodo na prodajnih točkah M mobil lahko preizkusili vse razstavljene telefonske aparate in ponujene storitve. S pomočjo usposobljenih prodajnih svetovalcev bodo pridobili celovite informacije o ponudbi in izbrali najprimernejši paket zase.
Mag. Mateja Jesenek, članica uprave Sistema Mercator za trženje in nabavo, je o novem skupnem prodajnem formatu dejala: "Na točkah M mobil bodo naši kupci lahko zdaj dobili več strokovnih informacij, ki jih nudi Si.mobil – Vodafone, kar bo še potrdilo razloge za nakup. S predplačniškimi paketi M mobil, ki smo jih vključili v sistem kartic Mercator Pika, našim kupcem namreč omogočamo tudi dostop do ekskluzivnih ugodnosti v trgovinah različnih programov skupine Mercator in Mercatorjevih partnerjev."
Dejan Turk, predsednik Si.mobilove uprave, je o skupnem prodajnem nastopu na trgu dejal: "Ponudba predplačniških paketov M mobil odlično dopolnjuje našo ponudbo najugodnejših naročniških paketov Smart. Si.mobil - Vodafone z znanjem, izkušnjami in kot izvajalec storitev za paket M mobil želi še naprej prispevati k uspešnemu nastopu Mercatorja na trgu mobilne telefonije."
Prodajno informativno točko M mobil zaznamuje tudi oblikovna drugačnost, ki odraža novost v prodajnem pristopu in sledi trendom hitro razvijajoče se telekomunikacijske panoge, ki v ospredje postavlja uporabniško izkušnjo.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |