marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Microsoft razkriva podatkovne navade, ki stojijo za rastjo malih podjetij


05.04.2016
Objavil: Thomas Bergant

Evropska mala in srednje velika podjetja (MSP), ki menijo, da imajo najboljša orodja za upravljanje svojih podatkov, bolj pozitivno gledajo na finančne obete svojih podjetij v naslednjem letu, razkriva nova Microsoftova raziskava*.

Na podlagi raziskave med 300 zaposlenimi v segmentu MSP v Sloveniji približno dve tretjini (67 odstotkov) malih in srednje velikih podjetij meni, da imajo potrebna orodja za izkoriščanje in upravljanje podatkov, ki prihajajo iz različnih oddelkov.
Zaposleni v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji - še posebej zaposleni med 18. in 34. letom - so optimistični glede finančnih obetov svojih podjetij v prihajajočem letu. Več kot tretjina jih pričakuje, da se bo njihovo podjetje odzvalo na priložnosti na tujem, kar še posebej velja za proizvodna podjetja.

Po podatkih raziskave bodo MSP, ki dobro upravljajo s svojimi podatki, najbolj zaslužna za gospodarsko rast. Kar 38 odstotkov slovenskih malih in srednje velikih podjetij v naslednjih 12 mesecih načrtuje predstavitev novih izdelkov ali storitev.

»Za organizacije, ki uporabljajo podatke za odločitve, to predstavlja znatno konkurenčno prednost. Z vpogledom v podatke v realnem času lahko namreč prilagodijo in priredijo svoje poslovne načrte,« pravi Gregor Potočar, direktor prodaje v Microsoftu Slovenija. »Podjetja vseh velikosti imajo na voljo vedno več informacij in podatkov. Znanje, kako jih uporabiti v svoj prid, predstavlja ključno in hkrati kritično poslovno kompetenco slovenskih malih podjetij.«

Podjetje Blažič, robni trakovi, je bilo ustanovljeno leta 1987 in je iz majhnega družinskega podjetja preraslo v srednje veliko mednarodno podjetje s 150 zaposlenimi. Podjetje ima sedež v Ljubljani, kjer upravlja 9000 m2 poslovnih in skladiščnih površin. Ključnega pomena za njihovo uspešnost je tudi dobro upravljanje s podatki.
»Za hitro, učinkovito odločanje ter prilagajanje razmeram na trgu so orodja za upravljanje podatkov nepogrešljiv del našega posla. Smo proizvodno-trgovsko podjetje z izjemno širokim naborom robnih trakov za najrazličnejše vrste pohištva. Poslujemo globalno, zato dobro upravljanje podatkov v vsakem trenutku za nas predstavlja ključno konkurenčno prednost.« Luka Novak, direktor poslovanja, Blažič, robni trakovi.

Mala in srednje velika podjetja so hrbtenica evropskega gospodarstva, saj predstavljajo 99 odstotkov vseh podjetij v Evropski uniji in zaposlujejo dve tretjini vseh zaposlenih v zasebnem sektorju (vir: Evropska komisija). Ključnega pomena je, da imajo mala in srednje velika podjetja dostop do tehnologije, ki omogoča uspeh na trgu. Na osnovi raziskave je Microsoft raziskal tri ključne značilnosti teh malih in srednje velikih podjetij:

Podatke uporabljajo, da poiščejo in obdržijo stranke
Iskanje novih strank izstopa kot največji zunanji izziv za ta podjetja v naslednjem letu, saj je ta izziv omenilo 62 odstotkov zaposlenih. Velika večina zaposlenih v slovenskih malih in srednje velikih podjetjih (69 odstotkov) je prepričanih, da jim tehnologija pomaga vzpostaviti boljše odnose z obstoječimi strankami. 61 odstotkov jih meni, da s tehnologijo ostanejo povezani s strankami, kar poveča njihovo zvestobo, 60 odstotkov pa jih meni, da se lažje povežejo s strankami in sklenejo več poslov.

S pomočjo podatkov svoje zaposlene pripravijo na prihodnost
Zaposlenim v malih in srednje velikih podjetjih se zdi znanje največji interni izziv, s katerim se bo njihovo podjetje srečevalo v naslednjih 12 mesecih (44 odstotkov, odstotek pa se poveča na 46 pri podjetjih s 50-250 zaposlenimi).
Večina zaposlenih v slovenskih malih in srednje velikih podjetjih meni, da je digitalna tehnologija pozitivno vplivala na številna področja njihovega dela. Najbolj pogosto vprašani menijo, da je pozitivno vplivala na njihovo sposobnost, da ustvarjajo inovacije (77 odstotkov), in na sodelovanje med ekipami (74 odstotkov).
Usposabljanje zaposlenih v mobilnem in oblačnem svetu bo ključno. Podatki na dosegu roke omogočajo organizaciji večjo prilagodljivost in samozavest pri njihovem poslovanju.

Podatke uporabljajo za delo na nove in inovativne načine
Na področju odnosa zaposlenih do novih tehnologijo, so slovenska podjetja v dobrem položaju, da izkoristijo pozitiven odnos do novih orodij in pristopov. Kar 72 odstotkov zaposlenih je odgovorilo, da so navdušeni nad novimi tehnologijami, še večji delež (79 odstotkov) pa se jih še posebej potrudi, da spoznajo nove tehnologije in inovacije. Poleg tega jih nekaj več kot pol (56 odstotkov) zase meni, da so zgodnji uporabniki - med prvimi v svojem podjetju, ki preizkusijo novo strojno ali programsko opremo.
Velika večina zaposlenih v slovenskih MSP-jih je prepričanih, da ima digitalna tehnologija pozitiven vpliv na kakovost prodaje in storitev za stranke (72 odstotkov) ter njihovo sposobnost za sprejemanje odločitev na podlagi poslovnih podatkov (68 odstotkov).

Mala in srednje velika podjetja se s podatki borijo proti digitalnim oviram
Izsledki iz globalne študije Forrester/Odgers Berndtson 2015** kažejo, da 64 odstotkov vseh MSP pričakuje, da bo njihovo poslovanje v naslednjem letu na nek način zaznamovano z digitalnimi tehnologijami v njihovi panogi. Med velikimi podjetji z več kot 10.000 zaposlenimi je ta odstotek 79. Kakorkoli, med podjetji z več kot 250 zaposlenimi jih le 14 odstotkov meni, da imajo potrebne procese za uresničitev svoje digitalne strategije.

Glede na Microsoftovo raziskavo so MSP v boljšem položaju, saj so v večjem številu opremljeni s potrebnimi orodji za izkoriščanje in upravljanje podatkov in tako lažje najdejo nove priložnosti na trgu.


* O Microsoftovi raziskavi:
Raziskovalna hiša Ipsos Mori je po naročilu Microsofta opravila pogovore s skupno 6,200 zaposlenimi iz malih in srednje velikih podjetij v 20 evropskih državah, med katerimi je bila tudi Slovenija. Tu so opravili pogovore s 300 zaposlenimi. Vsi sodelujoči so izpolnili ključne kriterije: v službi so uporabljali eno od oblik mobilnega računalništva in/ali računalnik in zaposleni so bili v podjetju z manj kot 250 zaposlenimi. Pogovori so bili izpeljani preko spletnega vprašalnika med 27. januarjem in 4. februarjem 2016. Podatki niso obteženi.

** Podatek je iz raziskave Forrester/Odgers Berndtson 2015 Global Digital Business Online Survey: KLIK

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki