07.10.2008
Objavil: Igor Prešeren
Na Japonskem je bila opravljena raziskava, ki je preučevala priljubljenost dostopanja do interneta preko mobilnih telefonov. Rezultati so bili nadvse zanimivi, saj so raziskovalci ugotovili, da mobilne platforme pomagajo krepiti lojalnost kupcev.
V svoji študiji sta Philip Sugai in Donghun Kim iz Japonske Mednarodne Univerze preučevala, kaj ljudje mislijo o spletnih storitvah, ko do njih dostopajo preko mobilnih telefonov in kaj ko do njih dostopajo prek osebnih računalnikov. Njihov zaključek, da so uporabniki mobilnih telefonov pripravljeni plačati več za svoje priljubljene storitve kot tisti na PC-jih, bo šokiral precej ponudnikov the storitev na zahodu.
Sugai tudi razloži zakaj je temu tako. “Mobilne platforme so bile vedno obravnavane za slabše, manj zmogljive napram osebnim računalnikom. To se je dogajalo od samega začetka mobilnih storitev. Toda ti rezultati kažejo, da sedaj ni več tako, še posebej če gledamo na enega izmed ključnih elementov, ki družbam prinašajo dobiček. To pa je lojalnost in zaupanje kupcev.
Če se želijo operaterji omrežij s strani najbolj razvitega mobilnega trga na svetu kaj naučiti, je očitno da lahko začnejo z obiskom Sugaijevega centra Mobile Consumer Lab na Japonskem.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |