marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Mobilno plačevanje - tretjina Slovencev je že plačevala z mobilnim telefonom


28.06.2018
Objavil: Dare Gliha

Mastercard je v najnovejši raziskavi MasterIndex raziskal plačilne navade Slovencev, starih med 18 in 55 let, v raziskavi pa so se dotaknili tudi navad Slovencev pri plačevanju z mobilnim telefonom. Pokazalo se je, da je tovrstno plačevanje pri nas precej priljubljeno.

Slaba polovica Slovencev je mobilni telefon že uporabila v namene plačevanja (44 %), od tega so največ plačevali z Moneto (30 %), 12 % pa z mobilno denarnico banke izdajateljice plačilne kartice. Največkrat ga uporabijo za spletne nakupe (40 %), na bencinskih servisih (33 %) in pri plačevanju prometa (kot so denimo Urbana ipd., 31 %). Mobilno banko za urejanje finančnih storitev je že kdaj uporabilo 34 % Slovencev, slaba petina pa je mobilni telefon uporabila za potrditev nakupa (24 %).

Lani so rezultati pokazali, da je kar 37 % vseh anketiranih pripravljenih uporabljati mobilno aplikacijo. Letos je odstotek znatno višji. Teh je že natanko polovica 50 %, ki jim je letošnje leto postreglo s številnimi možnostmi mobilnega plačevanja. Dobra petina (22 %) bo z mobilnim telefonom najraje plačevala v prihodnosti, do sedaj pa jih z mobilnim telefonom plačuje 27 % (v 2017 22%). Potrošniki si želijo, da je vsaka mobilna aplikacija varna in enostavna (94 %), z merilcem stroškov in nadzorom porabe (63 %) ter uporabniku prijazno izkušnjo (61 %).

Boštjan Fabjančič, predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji, zaključuje z mislijo: »Slovenci vse bolj zaupamo v brezgotovinsko družbo, ki jo prinaša čedalje pogostejša uporaba plačilnih kartic. Hkrati te postajajo nepogrešljiv del pri vsakdanjih opravilih, z nami potujejo v tujino in nam omogočajo, da smo prav z njiihovo pomočjo v stiku z najnovejšimi trendi mobilnega plačevanja ali biometrije. Veseli nas, da smo Slovenci pripravljeni posvojiti nove tehnologije - metode plačevanja, saj nas to postavlja v sam vrh tistih, ki bodo spoznali vse prednosti tovrstnega plačevanja, obenem pa postavlja varnost in enostavnost uporabe visoko na prvo mesto za zagotavljanje brezskrbne prihodnosti.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki