marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

V Mobitelove nevidne vezi se je vpletla tudi prva francoska dama Carla Bruni


17.04.2008
Objavil: Thomas Bergant

Vezi z ljudmi, ki so nam najbližje ter smo z njimi najtesneje in najmočneje povezani, ponavadi niso vidne na prvi pogled. Povezuje nas nekaj neotipljivega, kot so spomini, čustva in vrednote ter neverbalna komunikacija. Tako kot nevidne vezi povezujejo ljudi, na svoj prefinjen način povezuje tudi družba Mobitel, ki je te dni predstavila novo oglaševalsko kampanjo s sporočilom »Najmočnejše vezi so tiste, ki jih ne vidimo«.

Ključno sporočilo, ki ga pri Mobitelu želijo sporočiti je, da vezi z ljudmi, ki so nam najbližje ter smo z njimi najtesneje in najmočneje povezani, ponavadi niso vidne na prvi pogled.

Za kreativni in izvirni TV-spot je tudi tokrat zaslužna agencija Publicis, režijski stolček pa je dva dni (29. in 30. marca) zasedal ameriški režiser Dick Buckly. Sceno v Ljubljani, Belvederju, Piranu in Zalogu je zavzela Nina Schneider, kostumsko opremila Nadja Bedjanič, za masko pa je poskrbela Alja Sušnik. Montažo TV-spota je naredil Iztok Šuc, SFX-trike pa je dodal Gašper Volk. V TV-spotu je nastopilo 19 glavnih igralcev in igralk ter približno 10 statistov.

Svoj glasbeni vložek v TV-spotu je dodala izvajalka Carla Bruni, aktualna prva francoska dama in bivši supermodel. Čudovita sentimentalna skladba nosi naslov Quelqu'un m'a dit.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki