marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Potrošniki nezadovoljni s trgovinami


06.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Pri združenju ameriških potrošnikov so zelo nezadovoljni s trgovinami za mobilnike. Samo 24 % strank je zadovoljnih s storitvami trgovine. Velika večina mobilnikov pa je kupljena preko trgovin operaterjev.

Stranke, ki so kupile svoje aparate pri drugih prodajalcih na debelo ali na drobno, pa so veliko bolj zadovoljne.

V Ameriki so največ prodali v trgovinah RadioShack in Wal-Mart, uporabniki so bili najbolj zadovoljni z uporabnim in prijaznim osebjem, ureditvijo trgovine in s ponudbo brezvrvičnih izdelkov.

Operaterji pa dominirajo z 68 % prodajo mobilnikov. Vsekakor pa so te trgovine nižje rangirane kar se tiče zadovoljstva kupcev, kot drugi prodajni kanali v vseh kategorijah. Nextel in Cingular sta rangirana najvišje med operaterji, T-Mobile in Sprint pa najnižje.

"Operaterji delajo na izboljšavi ponudbe v njihovih trgovinah," je povedal Clint Wheelock, podpredsednik družbe za raziskave, NPD Group. "Izvaja se veliko novih zadev, vključno z boljšim izobraževanjem prodajnega osebja, ponudbe samopostrežnega računalniškega kioska in sprememba ureditve trgovine in količine izdelkov za zadovoljstvo naših strank."

Trgovci na debelo, trgovine z elektroniko in posebne trgovine z brezvrvično opremo so dosledno bolj priljubljene med strankami na področjih, kot so znanje prodajalca in dobra izbira mobilnikov, kot pa večina trgovin operaterjev.

Velika večina kupcev, ki so sodelovali v anketi, so stalni kupci, samo 14 % pa je novopečenih naročnikov. Veliko potrošnikov je kupilo mobilnik za nadomestilo starega (39 %) ali nadomestilo pokvarjenega (15 %) in tako se naj bi tudi nadaljevalo v prihodnje.

"Medtem, ko bodo operaterji verjetno dominirali brezvrvični prodajni prostor še naprej, priložnosti obstajajo tudi za druge prodajalce," je povedal Wheelock. "Spremembe v brezvrvični shemi, kot so zasilni MVNO (mobilno virtualno omrežje operaterja) in tržna zasičenost bodo lahko ponudile nove priložnosti drugim prodajnim kanalom."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki