07.09.2011
Objavil: Dare Gliha
Nokia je predstavila natečaj, s katerim želi spodbuditi kreativnost množic pri iskanju novih različic prepoznavne melodije zvonjenja Nokia Tune. V okviru natečaja lahko vsakdo sestavi svojo različico melodije in jo objavi na spletni strani [url=http://nokiatune.audiodraft.com]http://nokiatune.audiodraft.com[/url]. Na strani je možno tudi poslušati vse prijavljene predloge in glasovati za najljubše.
Nokia Tune izvira iz skladbe Veliki valček (Gran Vals) španskega skladatelja Francisca Tárrege (1852-1909). Kot melodija zvonjenja na mobilnih telefonih Nokia je bila prvič uporabljena leta 1994 pri seriji Nokia 2100. Nokia Tune je v nekaj manj kot dvajsetih letih obstoja postala ena najbolj predvajanih melodij na svetu, kot privzeta melodija zvonjenja pa je bila uporabljena na več sto milijonih naprav Nokia. Po nekaterih ocenah melodija Nokia Tune zabeleži več kot milijardo predvajanj v enem dnevu.
Kako sodelovati?
Nokia v sodelovanju s podjetjem AudioDraft, strokovnjakom za uporabi moči množic za zvočno ustvarjanje, išče svežo, izrazito, izvirno in domiselno, a še vedno značilno Nokiino melodijo. Sodelujoči lahko poskušajo ustvarjati na podlagi stare in nove melodije Nokia Tune, ustvarijo pa lahko tudi svoje dele skladbe, zvoke in aranžma. Ustvarjena melodija ne sme biti daljša kot 30 sekund. Zadnji rok za oddajo melodije je 2. oktober 2011.
Finalni izbor
Pet melodij, ki bodo zbrale največje število glasov oziroma bodo najbolj všeč uporabnikom, se bo uvrstilo v finalni izbor. Prav tako se bo v finalni izbor uvrstilo pet melodij po izboru žirije, ki bo nato med desetimi finalisti izbrala zmagovalno melodijo. Žirijo bodo sestavljali nekateri uveljavljeni strokovnjaki na področju avdio znamčenja. Člani žirije so tako tudi:
• Kai Bronner, eden soustanoviteljev Audio Branding Academy;
• Julian Treasure, poznan po svojih govorih na konferencah TED in avtor publikacije »Sound Business«;
• Mark Dewings, vodja znamčenja in tržnega komuniciranja pri podjetju SoundCloud.
Med člani sedemčlanske žirije bo tudi Marko Ahtisaari, starejši podpredsednik za oblikovanje družbe Nokia.
Nagrade
Zmagovalna melodija bo prednaložena na približno 100 milijonov naprav izbranih modelov mobilnih telefonov Nokia, predstavljenih v letu 2012. Poleg tega bo zmagovalna melodija na razpolago v Ovi Trgovini, vključena pa bo tudi v Nokiin Brand Book. Zmagovalec bo prejel denarno nagrado v višini 10.000 USD.
Žirija bo med finalnimi melodijami izbrala še pet melodij, ki bodo prav tako dostopne v Ovi Trgovini. Avtorji teh melodij bodo prejeli nagrado v višini 1.000 USD.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |