marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaQualcomm z naraščajočimi prihodki in dobičkom
02.12.2024

Qualcomm z objavo finančnih rezultatov za 4. četrtletje zaključuje uspešno leto. V četrtem fiskalnem četrtletju so se prihodki podjetja v primerjavi s četrtim četrtletjem leta 2023 povečali za 19 %, čisti dobiček pa se je skoraj podvojil (+96 %).

slikaSamsung naj bi proizvodnjo Exynosa prenesel na podjetje TSMC
29.11.2024

Samsungove težave z Exynosom bi lahko privedle do tega, da bi podjetje proizvodnjo čipov oddalo zunanjemu izvajalcu. Po podatkih enega od virov naj bi korejsko podjetje razmišljalo o TSMC kot zunanjem proizvodnem partnerju, pozneje pa je govorice podprl nekdanji Qualcommov uslužbenec, ki je trenutno industrijski analitik.

slikaVeč kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo
27.11.2024

Ker vsakodnevni prevoz iz dela in nazaj postaja podaljšek delovnega dne, je maksimalna produktivnost med vsakodnevnim prevozem ključnega pomena. Po podatkih najnovejše raziskave podjetja HONOR, štiri od petih Evropejcev vsakodnevno prevozijo manj kot 30 minut, več kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo.

slikaSamsung razširja razpoložljivost najnovejših izkušenj za nosljive naprave
25.11.2024

Uporabniški vmesnik One UI 6 Watch bo z najnovejšo posodobitvijo programske opreme na voljo za širši nabor naprav Galaxy Watch. Posodobitev bo izbrane funkcije iz naprav Galaxy Watch Ultra in Galaxy Watch7 prenesla na prejšnje generacije naprav Galaxy Watch po vsem svetu,.

članki

Nokia Messaging v Sloveniji na voljo s prvim marcem


25.02.2010
Objavil: Dare Gliha

Nokia je najavila, da bo ena od teh mobilnih rešitev – Nokia Messaging – v Sloveniji na voljo od prvega marca 2010 dalje, in sicer v sodelovanju z Mobitelom. Pogodbo z Nokio sta podpisala tudi Si.mobil in Debitel, ki bosta svojim uporabnikom storitev Nokia Messaging ponudila v kratkem.

“Nokijine storitve aktivno uporablja več kot 65 milijonov ljudi – prenašajo aplikacije, posodabljajo programsko opremo, poslušajo glasbo, uporabljajo naše zemljevide in pošiljajo svojo prvo elektronsko pošto. Pri Nokii si prizadevamo ustvarjati rešitve, ki so dostopne množicam in ne le nekaj srečnežem. Tako smo pri Nokii konec januarja ponudili brezplačno navigacijo za hojo in vožnjo na naših pametnih telefonih, s čimer se je velikost trga mobilne navigacije podvojila. Prejšnji teden so naši novi Ovi Zemljevidi presegli mejo treh milijonov prenosov. In zelo smo veseli, da lahko predstavimo še eno cenovno dostopno storitev, ki bo izboljšala izkušnje slovenskih uporabnikov mobilnega sporočanja,” je dejal Greig Williams, generalni direktor Nokie Alps & South East Europe.

Med tistimi, ki že imajo enega ali več e-poštnih računov, je povpraševanje po mobilni različici izjemno. Uporabniki Nokijinih telefonov z operacijskim sistemom Symbian S 60 lahko dostop do elektronske pošte in neposrednega sporočanja preprosto nastavijo na sami mobilni napravi.

“Vse, kar morate vedeti, je vaš e-poštni naslov (ali ID portala) in geslo. Telefon nato sam nastavi vse drugo, tako da je začetek pošiljanja in prejemanja elektronske pošte res preprost. Storitev potisne e-pošte Nokia Messaging vam omogoča tudi dostopanje do desetih osebnih e-poštnih računov z ene dostopne točke na napravi. Naj bo to Yahoo! Mail, Hotmail, Gmail, slovenski Planet ali pa vaš domači internetni ponudnik – in Nokia Messaging jih podpira na tisoče, pri vseh lahko e-poštni račun enostavno nastavite na Nokijini napravi,” je dejal Karl Pletschko, direktor storitev za jadransko regijo pri Nokiji.

Ovi Pošta
75 odstotkov svetovne populacije še nima e-poštnega računa. Nokijin odgovor na ta izziv se imenuje Ovi Pošta. V nasprotju z drugimi storitvami elektronske pošte, ki so trenutno na voljo, je Ovi Pošta zasnovana tako, da jo lahko uporabnik nastavi neposredno na Nokijini napravi in mu za to ni treba uporabiti računalnika. Ovi Pošta je prilagojena tudi Nokijinim najbolj preprostim napravam, ki so nadvse priljubljene zlasti na trgih v razvoju.

Raziskava o odzivanju na elektronsko pošto
Ena od Nokijinih raziskav je pokazala, da se uporabniki najhitreje odzivajo na zasebno elektronsko pošto. Skoraj polovica anketirancev je dejala, da se najhitreje odzovejo svojemu partnerju (49 %), ki je tako pred šefom, sodelavci in celo strankami. Za podrobno sistematično prebiranje prejete službene elektronske pošte si čas vzame 47 % uporabnikov, kar tri četrtine ljudi pa za odgovarjanje na elektronsko pošto porabi do eno uro svojega delovnega dne. Toda če želijo na prejeto elektronsko pošto odgovoriti hitro, se pogosto zatekajo k bolj tradicionalnim načinom komunikacije, kot je na primer telefonski klic.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki