25.02.2010
Objavil: Dare Gliha
Nokia je najavila, da bo ena od teh mobilnih rešitev – Nokia Messaging – v Sloveniji na voljo od prvega marca 2010 dalje, in sicer v sodelovanju z Mobitelom. Pogodbo z Nokio sta podpisala tudi Si.mobil in Debitel, ki bosta svojim uporabnikom storitev Nokia Messaging ponudila v kratkem.
“Nokijine storitve aktivno uporablja več kot 65 milijonov ljudi – prenašajo aplikacije, posodabljajo programsko opremo, poslušajo glasbo, uporabljajo naše zemljevide in pošiljajo svojo prvo elektronsko pošto. Pri Nokii si prizadevamo ustvarjati rešitve, ki so dostopne množicam in ne le nekaj srečnežem. Tako smo pri Nokii konec januarja ponudili brezplačno navigacijo za hojo in vožnjo na naših pametnih telefonih, s čimer se je velikost trga mobilne navigacije podvojila. Prejšnji teden so naši novi Ovi Zemljevidi presegli mejo treh milijonov prenosov. In zelo smo veseli, da lahko predstavimo še eno cenovno dostopno storitev, ki bo izboljšala izkušnje slovenskih uporabnikov mobilnega sporočanja,” je dejal Greig Williams, generalni direktor Nokie Alps & South East Europe.
Med tistimi, ki že imajo enega ali več e-poštnih računov, je povpraševanje po mobilni različici izjemno. Uporabniki Nokijinih telefonov z operacijskim sistemom Symbian S 60 lahko dostop do elektronske pošte in neposrednega sporočanja preprosto nastavijo na sami mobilni napravi.
“Vse, kar morate vedeti, je vaš e-poštni naslov (ali ID portala) in geslo. Telefon nato sam nastavi vse drugo, tako da je začetek pošiljanja in prejemanja elektronske pošte res preprost. Storitev potisne e-pošte Nokia Messaging vam omogoča tudi dostopanje do desetih osebnih e-poštnih računov z ene dostopne točke na napravi. Naj bo to Yahoo! Mail, Hotmail, Gmail, slovenski Planet ali pa vaš domači internetni ponudnik – in Nokia Messaging jih podpira na tisoče, pri vseh lahko e-poštni račun enostavno nastavite na Nokijini napravi,” je dejal Karl Pletschko, direktor storitev za jadransko regijo pri Nokiji.
Ovi Pošta
75 odstotkov svetovne populacije še nima e-poštnega računa. Nokijin odgovor na ta izziv se imenuje Ovi Pošta. V nasprotju z drugimi storitvami elektronske pošte, ki so trenutno na voljo, je Ovi Pošta zasnovana tako, da jo lahko uporabnik nastavi neposredno na Nokijini napravi in mu za to ni treba uporabiti računalnika. Ovi Pošta je prilagojena tudi Nokijinim najbolj preprostim napravam, ki so nadvse priljubljene zlasti na trgih v razvoju.
Raziskava o odzivanju na elektronsko pošto
Ena od Nokijinih raziskav je pokazala, da se uporabniki najhitreje odzivajo na zasebno elektronsko pošto. Skoraj polovica anketirancev je dejala, da se najhitreje odzovejo svojemu partnerju (49 %), ki je tako pred šefom, sodelavci in celo strankami. Za podrobno sistematično prebiranje prejete službene elektronske pošte si čas vzame 47 % uporabnikov, kar tri četrtine ljudi pa za odgovarjanje na elektronsko pošto porabi do eno uro svojega delovnega dne. Toda če želijo na prejeto elektronsko pošto odgovoriti hitro, se pogosto zatekajo k bolj tradicionalnim načinom komunikacije, kot je na primer telefonski klic.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |