marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Nokia na dobri poti k uresničitvi svojih ciljev


04.08.2007
Objavil: Thomas Bergant

Rast Nokie v drugem četrtletju se je nadaljevala zahvaljujoč izvrstnim rezultatom pri poslovanju z napravami. Delež družbe Nokia na svetovnem trgu z napravami se je povzpel na predvidenih 38%, operativne marže pri poslovanju z napravami pa so dosegle najvišjo stopnjo v zadnjih treh letih.

Nokia trenutno ponuja nekaj izredno uspešnih proizvodov v okviru že tako najširšega obstoječega industrijskega portfelja proizvodov.

INDUSTRIJA IN CILJI PODJETJA NOKIA
Pričakovanja podjetja Nokia za tretje četrtletje leta 2007 so:
- Postopna rast količine industrijskih mobilnih naprav v tretjem četrtletju leta 2007.
- Povečanje tržnega deleža naprav Nokia v tretjem četrtletju leta 2007.
- Povečanje količine industrijskih mobilnih naprav v letu 2007 za 10% ali več, glede na približno oceno 978 milijonov naprav Nokia v letu 2006, medtem ko je predhodna ocena rasti količine industrijskih mobilnih naprav v letu 2007 znašala manj kot 10%.
- Rast vrednosti industrije mobilnih naprav v letu 2007 in predviden določen upad povprečne prodajne cene, kar se bo odražalo predvsem v rastočem vplivu na novo nastajajoče trge in konkurenčne dejavnike.
- V letu 2007 komaj opazna rast trga mobilne in stacionarne infrastrukture in trga s tem povezanih storitev v smislu evra.
- Nokia in Nokia Siemens Networks ne pričakujeta več dvoštevilčne operativne marže (z izjemo posebnih proizvodov) za Nokia Siemens Networks do konca prvega leta delovanja novega podjetja.
- Nokia in Nokia Siemens Networks pričakujeta izboljšanje operativnih marž novega podjetja (z izjemo posebnih proizvodov) v drugi polovici leta 2007.
- Stroški prestrukturiranja podjetja Nokia Siemens Networks in drugih posebnih zadev bodo v tretjem in četrtem četrtletju leta 2007, v primerjavi z drugim četrtletjem leta 2007, znatno nižji.
- Nokia in Nokia Siemens Networks sta pospešili cilje stroškovne sinergije za podjetje Nokia Siemens Networks in nameravata doseči približno 1,5 milijard evrov letne stroškovne sinergije že do konca leta 2008.
- Cilj Nokie in Nokie Siemens Networks je nadaljnih 500 milijonov evrov letne stroškovne sinergije.

POMEMBNI FINANČNI DOGODKI V DRUGI ČETRTINI LETA 2007
Od 1. aprila 2007 rezultati Nokie vključujejo rezultate Nokie Siemens Networks na popolnoma konsolidirani osnovi. Nokia Siemens Networks, podjetje v skupni lasti Nokie in Siemensa, je sestavljeno iz nekdanjih omrežij Nokie Networks in Siemensovih dejavnosti, povezanih s prenosom za stacionarna in mobilna omrežja. Zaradi tega je nemogoče neposredno primerjati rezultate podjetja Nokia Group in podjetja Nokia Siemens Networks z rezultati kateregakoli predhodnega obdobja, saj ta obdobja vključujejo le poslovno skupino podjetja Nokia Networks.

SKUPINA NOKIA
Čisti prihodek Nokie od prodaje v drugi četrtini leta 2007 se je povečal za 28%, na 12,6 milijard evrov, v primerjavi z 9,8 milijard evrov v drugi četrtini leta 2006. V primeru konstantne valute bi se čisti prihodek od prodaje povišal za 32%.
V drugi četrtini leta 2007 se je dobiček iz poslovanja Nokie povečal za 57%, na 2,4 milijarde evrov (vključno s pozitivnim vplivom čistega prihodka od prodaje posebnih proizvodov, ki je znašal 970 milijonov evrov), v primerjavi z 1,5 milijardami evrov v drugi četrtini leta 2006 (vključno s pozitivnim vplivom čistega prihodka od prodaje posebnih proizvodov, ki je znašal 276 milijonov evrov). Posebni proizvodi za drugo četrtino leta 2007 so vključevali 1.883 milijonov evrov dobička pri oblikovanju podjetja Nokia Siemens Networks (kar je vplivalo na dobiček iz poslovanja skupnih dejavnosti skupine); 905 milijonov evrov stroškov prestrukturiranja in drugih enkratnih zadev pri Nokia Siemens Networks (kar je vplivalo na dobiček iz poslovanja podjetja Nokia Siemens Networks); 15 milijonov evrov dobička pri prodaji nepremičnin (kar je vplivalo na dobiček iz poslovanja skupnih dejavnosti skupine); ter 23 milijonov evrov drugih stroškov povezanih s podjetjem Nokia Siemens Networks (kar je vplivalo na dobiček iz poslovanja skupnih dejavnosti skupine). Operativna marža Nokie v drugi četrtini leta 2007 je bila 18,7% (15,3%), vključno s čistim pozitivnim vplivom 970 milijonov evrov od zadevnih posebnih proizvodov. Brez upoštevanja posebnih proizvodov je operativna marža Nokie v drugi četrtini leta 2007 znašala 11,0% (12,5%).


MOBILNE NAPRAVE
V drugi četrtini leta 2007 je celotna količina mobilnih naprav, ki so jo dosegle poslovne skupine za mobilne telefone, multimedije ter podjetniške rešitve, dosegla 100,8 milijonov enot, kar predstavlja 29%-letno rast in 11%-zaporedno povišanje. Celotna industrijska količina je v istem obdobju dosegla predvidenih 262 milijonov enot, kar predstavlja 14%-letno rast ter 3%-zaporedno povišanje.

Konvergirana industrijska količina naprav se je povišala na predvidenih 27,0 milijonov enot (v drugem četrtletju leta 2006 18,9 milijonov enot). Lastna konvergirana količina naprav Nokia se je povzpela na 13,9 milijonov enot (v drugem četrtletju leta 2006 9,0 milijonov enot). V drugem četrtletju leta 2007 je Nokia odposlala več kot 9 milijonov naprav Nokia Nseries in skoraj 2 milijona naprav Nokia Eseries.

Ne osnovi naše predhodne ocene trga je Nokiin tržni delež za drugo četrtino leta 2007 znašal 38% (34% v drugem četrtletju leta 2006 in 36% v prvi četrtini leta 2007). Rast tržnega deleža Nokie iz leta v leto so omogočili predvsem visoki dobički v Evropi, na Bližnjem Vzhodu in v Afriki, na azijsko-pacifiškem območju in v Latinski Ameriki. Tržni delež Nokie na Kitajskem je iz leta v leto ostajal na približno enaki stopnji. Nokia je imela velike zaporedne dobičke tržnega deleža v Evropi, na Bližnjem Vzhodu in v Afriki, na Kitajskem, ter azijsko-pacifiškem območju, medtem ko so bili le-ti nižji v Latinski Ameriki. Tržni delež Nokie se je zmanjševal v Severni Ameriki. V podjetju Nokia verjamejo, da je na njihov globalni tržni delež v drugi četrtini leta 2007 pozitivno vplival izboljšan celostni portfelj proizvodov, ki ga je podpirala moč Nokie v svetovni logistiki in blagovna znamka. Pri Nokii so prav tako mnenja, da je na njihov tržni delež v drugi četrtini leta 2007 pozitivno vplivala odstranitev določenega odvečnega konkurenčnega inventarja na trgu naprav, ki je bil prenesen iz prve četrtine leta 2007.

Povprečna prodajna cena Nokie v drugi četrtini leta 2007 se je znižala, glede na ceno 102 evra v drugi četrtini leta 2006, na 90 evrov in zrasla glede na ceno 89 evrov iz prve četrtine leta 2007. Nižja letna povprečna prodajna cena v drugi četrtini leta 2007 je nastala predvsem zaradi znatno višjega razmerja pri začetni stopnji prodaje naprav, kjer je bila prisotna močna industrijska rast, še zlasti na razvijajočih se trgih. Na povprečno prodajno ceno v drugi četrtini leta 2007 je pozitivno vplival višji odstotek naprav iz višjega razreda, ki so več kot nadomestile stalno in stabilno prodajo iz segmenta začetne stopnje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki