marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Nokia predstavlja novo blagovno znamko za lokacijske storitve HERE


16.11.2012
Objavil: Dare Gliha

Nokia je predstavila HERE, prvo lokacijsko storitev v oblaku z najboljšimi zemljevidi in lokacijsko izkušnjo na več zaslonih in operacijskih sistemih. Z novo blagovno znamko HERE želi Nokia navdihniti novo generacijo lokacijskih storitev in naprav, ki bodo mobilno izkušnjo naredile še pomembnejšo za posameznike od vsepovsod.

»Uporabniki si želijo izjemnih zemljevidov. Z blagovno znamko HERE ponujamo lokacijske storitve Nokie na enem mestu in tako uporabnikom prinašamo boljše načine za raziskovanje, odkrivanje in deljenje njihovega sveta z drugimi,« je dejal predsednik in glavni izvršni direktor Nokie Stephen Elop. »Poleg tega z znamko HERE širimo 20 let izkušenj na področju lokacijskih storitev na nove naprave in operacijske sisteme, ki sežejo onkraj Nokie. Zato verjamemo, da ima od naše vodilne lokacijske ponudbe korist vse več ljudi, ki hkrati k njej tudi prispevajo.«

Širjenje lokacijskih storitev onkraj meja Nokie

Z namenom še dodatno razširiti lokacijske storitve Nokia predstavlja tudi mobilno različico zemljevidov HERE za iOS. Ta bo temeljila na HTML5 in bo vključevala možnost uporabe brez povezave, glasovno vodeno navigacijo za hojo in proge javnega prevoza. Aplikacija bo v Applovi spletni trgovini App Store za brezplačen prenos predvidoma na razpolago v naslednjih tednih.

Nokia je najavila strateško partnerstvo z Mozillo, v okviru katerega bo na operacijski sistem Firefox prinesla nove lokacijske izkušnje. Nokia načrtuje, da bo mobilno različico zemljevidov HERE za novi operacijski sistem Firefox predstavila naslednje leto. Podjetji želita ljudem skupaj ponuditi najboljšo izkušnjo uporabe zemljevidov na operacijskem sistemu Firefox.

»Mozilla je vodilno podjetje na področju HTML5, ki svetovni splet razume kot platformo za razvijanje kakovostnih aplikacij. Ključni del te platforme so ravno lokacijske storitve,« je dejal Jay Sullivan, podpredsednik Mozille za produkte. »Navdušeni smo, da delamo z Nokio, saj kombinacija operacijskega sistema Firefox in lokacijske platforme HERE zagotavlja bogate možnosti za razvijalce mobilnih aplikacij in jim omogoča ustvarjanje izjemnih izkušenj za uporabnike.«

Nokia je pokazala tudi na operacijskem sistemu Android temelječo referenčno aplikacijo in objavila načrte za predstavitev programskega vmesnika za zemljevide HERE za Android v začetku leta 2013. Tako bo partnerjem omogočila ustvarjanje na lokaciji temelječih aplikacij za Android, ki bodo ponujale vodilne lokacijske vsebine Nokie.

Uveljavljanje modernega razvoja zemljevidov

V želji po nadgradnji 3D-možnosti zemljevidov HERE je Nokia objavila tudi načrtovan prevzem kalifornijskega podjetja earthmine. Tehnologije podjetja earthmine za zajemanje in procesiranje resničnosti bodo postale del 3D-možnosti zemljevidov HERE. Nokia pričakuje, da bo transakcija zaključena do konca leta 2012.

»Zemljevide je težko narediti pravilno, toda lokacijske storitve revolucionarno spreminjajo način uporabe tehnologije za vključevanje v resnični svet,« je povedal Michael Halbherr, izvršni podpredsednik Nokie za lokacijske storitve in prodajo ter odgovorni za blagovno znamko HERE. »Zato smo vlagali in bomo še naprej vlagali v izgradnjo najboljše lokacijske ponudbe na svetu, ki bo drugačna od vsega, kar smo poznali doslej.«

S tehnologijo LiveSight(TM) je možno videti več resničnega sveta

Kot eno od novosti je Nokia predstavila tudi tehnologijo LiveSight(TM), ki temelji na zelo natančnem 3D-zemljevidu sveta. Tehnologija LiveSight(TM) zagotavlja najbolj natančno in intuitivno izkušnjo razširjene resničnosti ter z uporabo iskala na kameri mobilnega telefona odkrivanje sveta naredi tako preprosto, kot je dvigovanje telefona. Aplikacija Nokia City Lens, ki je bila razvita ekskluzivno za naprave Nokia Lumia, je prva aplikacija z vključeno tehnologijo LiveSight(TM).

»Ustanavljanje nove blagovne znamke je pravi korak za Nokio na področju lokacijskih storitev in zemljevidov. Premoženje Nokie na tem področju je izjemno. Prepričani smo, da bodo zemljevidi in lokacijske storitve vse pomembnejši pri razvoju naslednje generacije naprav in storitev v širokem naboru segmentov,« je dejal Crawford Del Prete, izvršni podpredsednik in svetovni vodja raziskav pri družbi IDC.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki