marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Nokiina nova strategija in cilji za prihodnost


04.12.2005
Objavil: Thomas Bergant

Na letnem srečanju Nokia Capital Market Days v New Yorku je Nokia predstavila svoja pričakovanja o nadaljnjem razvoju mobilne industrije in svoje cilje za naslednji dve leti.

Predstavniki Nokie so izpostavili razširitev palete mobilnih telefonov Nokia in novo segmentacijo uporabnikov.

Nokia predvideva, da bo:

  • število prodanih mobilnih telefonov v celotni mobilni industriji v letu 2006 poraslo za 10 odstotkov (v letu 2005 naj bi bilo prodanih 780 milijonov enot),
  • število mobilnih uporabnikov predvidoma doseglo število 3 milijarde že v letu 2008 in ne v letu 2010, kot je bilo napovedano februarja letos,
  • zmerno naraščalo tudi tržišče mobilne infrastrukture v letu 2006.

Jorma Ollila, predsednik uprave in generalni direktor družbe Nokia Corporation, je povedal: »V zadnjih letih se vedno bolj osredotočamo na konkurenčnost naših produktov in v središče postavljamo uporabnika. Danes lahko z ponosom rečem, da smo dosegli velik napredek pri doseganju teh dveh ciljev. Prav posebej sem ponosen na dosežke v široki paleti naših telefonov – napredne funkcije, oblika, uporabnost in kvaliteta, ki jih dosegamo, zagotavljajo, da bo Nokia še naprej vodilna mobilna znamka na svetu.«

Široka paleta telefonov Nokia ponuja različne oblike modelov in tehnologije na različnih cenovnih nivojih. Cilj družbe v prihodnosti je razširiti paleto telefonov tretje generacije, kar dokazujejo tudi trije novi mobilniki WCDMA, ki bo bili predstavljeni na tem srečanju. Nokia je v tem letu predstavila že 56 mobilnikov, 15 od teh podpira mobilno telefonijo tretje generacije.

Vedno večja izbira mobilnikov za različne segmente uporabnikov je ključna točka nove strategije razvoja blagovne znamke Nokia. Zagotoviti uporabnikom to, kar želijo, ponuditi primerne telefone tistim, ki se prvič srečujejo z mobilno telefonijo in nadgraditi mobilno doživetje – zaradi vsega tega je danes Nokia na šestem mestu med najbolj prepoznavnimi in vrednimi blagovnimi znamkami na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki