05.12.2007
Objavil: Klemen Sterle
Pri O2 so se nemudoma odzvali na pritožbe s strani več kot 100 uporabnikov, ki naj bi imeli v omrežju O2 z Applovim iPhonom precej slab signal.
Po tem, ko se je podjetju O2 potožilo več kot 100 iPhone uporabnikov, in sicer da je kvaliteta signala slaba, je O2 odgovoril : » s signalom je tako, da so vedno kraji ali prostori, kjer je pokritost s signalom majhna ali pa signala celo ni. To velja za katerokoli napravo. Trenutno tudi nimamo nobenih posebnih težav z Applovim iPhonom.«
Tiskovni predstavnik je v izjavi za tech.co.uk še dodal, da je bil iPhone testiran z vseh vidikov preden je bil dan v prodajo, ter tako ustreza vsem strogim pogojem, ki jih ima O2, kar se tiče vključitve mobilnika v njihovo omrežje. Na O2 pravijo, da nadzorujejo kvaliteto omrežja tedensko in da so rezultati, kot velja tudi za ostala omrežja na voljo na www.topnetuk.co.uk .
»Tako ta, kot tudi naša notranja nadzorovanja nam kažejo, da ima omrežje O2 najvišje število vzpostavitev klicev ter uspešno vzpostavljenih klicnih zvez izmed vseh omrežji v Veliki Britaniji. Po zadnjem štetju je bilo tako narejenih 27.000 klicev, manj kot 250 poskusov klicanja pa ni uspelo.
Če stranka kupi pri O2 napravo in vidi, da ne deluje, pa lahko kadarkoli pokličejo službo za pomoč uporabnikom, kjer naj pustijo podatke, mi pa bomo zadevo nato temeljito raziskali.«
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |