11.05.2020
Objavil: Dare Gliha
Glede na zadnje navedbe analitikov Strategy Analytics je trg pametnih ur v prvem četrtletju letošnjega leta zrasel za kar 20 odstotkov glede na enako obdobje lani. Skupaj je bilo tako razposlano okoli 14 milijonov pametnih ur.
Apple je še vedno vodilni v tem segmentu, razposlali so 7,6 milijona pametnih ur in tako dosegli 55 % tržni delež. Z velikim zaostankom mu sledi Samsung, razposlali so 1,9 milijona kosov, takoj za njim pa se je uvrstil Garmin z 1,1 milijona razposlanih kosov. Garmin je glede na leto poprej tudi zmagovalec, saj so tržni delež glede na enako obdobje lani povečali za kar 38 %.
Apple, Samsung in Garmin so uspeli v teh težkih časih za mobilno telefonijo povečati prodajo pametnih ur. Vseeno pa je tržni delež Samsungu padel iz 14,9 na 13,9 %, predvsem na račun zaprtja prodajaln zaradi COVID-19 v matični državi.
Čeprav je bilo prvo četrtletje za prodajo pametnih ur dobro, pa analitiki predvidevajo padec prodaje v drugem četrtletju, nato pa v drugi polovici leta ponovno rast.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |