marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Oppo postal polnoleten


05.10.2022
Objavil: Dare Gliha

Kitajska blagovna znamka Oppo je dopolnila 18 let in tako postala "polnoletna". Ob tej priložnosti je podjetje ustanovilo globalno skupnost Oppo (community.oppo.com), ki bo delovala kot vključujoč in odprt ekosistem za vse uporabnike Oppo, da bi jim olajšala sodelovanje, interakcijo in izmenjavo informacij.

Skupnost bo delovala tudi kot središče za različne programe, ki jih je uvedel Oppo, vključno s programom ambasadorjev izdelkov Oppo, odprtim forumom O-Chat in programom Oppo Lifesetter. Program ambasadorjev izdelkov Oppo uporabnikom omogoča, da pred drugimi izkusijo Oppove najnovejše izdelke in inovacije, forum O-Chat pa uporabnikom z vsega sveta omogoča pogovore o Oppovih izdelkih in tehnologijah. Program Oppo Lifesetter pa vabi uporabnike, da delijo svoje življenjske zgodbe ter tako pomagajo in navdihujejo druge.

Z globalno skupnostjo Oppo namerava uporabnikom in tehnološkim navdušencem zagotoviti tudi bolj intuitiven in priročen način dostopa do informacij in posodobitev o Oppu in njegovih dejavnostih, hkrati pa jim zagotoviti kanal za komunikacijo z Oppovimi strokovnjaki, s katerimi lahko delijo svoje izkušnje in spoznanja o Oppovih izdelkih in storitvah.

Poleg tega bo globalna skupnost Oppo uporabnikom po vsem svetu zagotovila učinkovit kanal za neposredno medsebojno komunikacijo in pogovor o njihovih izkušnjah s storitvami in izdelki Oppo.

Oppo je še razkril, da ima trenutno več kot 2.500 servisnih centrov po vsem svetu, od 10. do 12. dne v mesecu pa bo v okviru dneva storitev Oppo svojim uporabnikom ponudil ekskluzivne ugodnosti v več kot 900 servisnih centrih v 24 državah.

Ob 18. obletnici je Oppo izdal tudi serijo dokumentarnih filmov, ki pripovedujejo zgodbe zaposlenih skupaj z Oppovo rastjo z njihovega zornega kota. Dokumentarne filme si lahko ogledate tukaj.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki