12.05.2006
Objavil: Klemen Sterle
Pri Orangu so se odlocili za umik prodajne akcije, imenovane Živali. Razlogi se skrivajo v nepriljubljenosti in slabem odzivu na akcijo pri medijih in seveda najbolj pomembnem členu - kupcih.
Orange Anglija se pripravlja na umik neslavne "živalske" prodajne akcije v prid drugi akciji. Prodajana akcija "Živali", ki je Orange stala 18 milijonov dolarjev naj bi se iztekla koncem tega leta, temeljila pa je na opredelitvi kupcev kot tipa živali, glede na to koliko mesečno zapravijo za svoj prenosni telefon.
Orange je razdelil ljudi v štiri skupine glede na sledeče skupne lastnosti: zabave željne Delfine, resne in informacij željne Rakune, družabne Kanarčke in zapravljive Panterje.
Vsekakor drži ena stvar, in sicer, da je bila prodajna akcija pri medijih nepriljubljena in kakor kaže, tudi pri kupcih. Oglaševanje se bo, kljub odločitvi, da prekinejo "Živali", še vedno nadaljevalo v tiskanih medijih, medtem ko bodo umaknili vse reklamne panoje in reklamne posterje za pripravo na novo oglaševalsko akcijo - povrnitev na trg ponudnika internetnih storitev Wanadooja, ki je v lasti francoskega Telekoma, ampak tokrat kot Orange Internet.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |