marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Nič več "Živali" pri Orangu


12.05.2006
Objavil: Klemen Sterle

Pri Orangu so se odlocili za umik prodajne akcije, imenovane Živali. Razlogi se skrivajo v nepriljubljenosti in slabem odzivu na akcijo pri medijih in seveda najbolj pomembnem členu - kupcih.

Orange Anglija se pripravlja na umik neslavne "živalske" prodajne akcije v prid drugi akciji. Prodajana akcija "Živali", ki je Orange stala 18 milijonov dolarjev naj bi se iztekla koncem tega leta, temeljila pa je na opredelitvi kupcev kot tipa živali, glede na to koliko mesečno zapravijo za svoj prenosni telefon.

Orange je razdelil ljudi v štiri skupine glede na sledeče skupne lastnosti: zabave željne Delfine, resne in informacij željne Rakune, družabne Kanarčke in zapravljive Panterje.

Vsekakor drži ena stvar, in sicer, da je bila prodajna akcija pri medijih nepriljubljena in kakor kaže, tudi pri kupcih. Oglaševanje se bo, kljub odločitvi, da prekinejo "Živali", še vedno nadaljevalo v tiskanih medijih, medtem ko bodo umaknili vse reklamne panoje in reklamne posterje za pripravo na novo oglaševalsko akcijo - povrnitev na trg ponudnika internetnih storitev Wanadooja, ki je v lasti francoskega Telekoma, ampak tokrat kot Orange Internet.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki