01.02.2008
Objavil: Dare Gliha
Palm je ponudil poravnavo v skupni tožbi kupcev, ki so kupili Palmove pametne mobilnike Treo 600 in Treo 650. Le-ta sta konstantno povzročala težave in okvare, Palm pa je kupce tudi zavajal pri oglaševanju modelov.
Palm tako ponuja 75 dolarjev denarnega povračila pri menjavi pokvarjenega modela Treo 600, ter 50 dolarjev povračila pri popravilu modela Treo 650, vse v primeru, če je kupec svoj mobilnik zamenjal dva ali večkrat od nakupa. Palm je ravno tako ponudil »pravico do popravila« za vse stranke, ki so imele z mobilnikom težave, pa jim le-tega še niso zamenjali.
»Palm je poravnavo ponudil v izogib dolgim sodnim postopkom ter s tem povezanimi stroški. Poravnava ni priznanje krivde ter priznanja, da je kršen kakršen koli zakon,« so sporočili iz podjetja.
Originalna tožba, ki so jo vložili leta 2005 je navajala konstantne težave z mobilnikom, okvarjene priključke za slušalke in MP3 predvajalnik ter Palmovo menjavo okvarjenih enot za »popravljene« enote z podobnimi simptomi in ne nove.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |