17.02.2009
Objavil: Dare Gliha
Nokia bo ponudnike vsebin s potrošniki povezala preko spletne trgovine Ovi Store ter jim tako na enem mestu ponudila relevanten in ciljno usmerjen medij, ki bo črpal podporo iz njihovih družbenih povezav ter informacij o njihovi fizični lokaciji.
Ovi Store bo svoja vrata odprl v maju kot posebno nivojsko distribucijsko in medijsko omrežje, ki ni primerljivo s podobnimi sistemi ne po velikosti in ne po ponujenih priložnostih. Z naprednimi zmožnostmi ciljnega usmerjanja in prodajanja vsebin bo omogočalo ponudnikom vsebin in razvijalcem aplikacij, da izkoristijo moč in velikost Nokie ter njenih naprav na globalni ravni. V začetku marca pa bodo lahko ponudniki vsebin, razvijalci in člani obstoječega ekosistema Forum Nokia pričeli nalagati svoje rešitve na publish.ovi.com ter tako med prvimi distribuirati vsebine preko trgovine Ovi Store. Že danes pa jim je na voljo ustvarjanje svojih računov, ki jih bodo uporabljali v prihodnje.
Ovi Store združuje najboljša doživetja obstoječih storitev, namenjenih izmenjavi vsebin, vključujoč Download!, MOSH in WidSets, v en kanal in širi nabor storitev Ovi Services z namenom dostave najrazličnejših vsebin in medijev, ki so jih navdahnili ljudje in mesta, ki so nam pomembni. Prav tako bo razširil priložnosti za ponudnike in razvijalce vsebin ter poenostavil njihovo odkrivanje na strani potrošnikov, saj jim bodo na voljo osebno relevantni najnovejši mediji za njihove naprave. V sklopu nove storitve bodo na voljo tako aplikacije, igre in videi, kot tudi 'widgets-i', podcasti, aplikacije, vezane na posamezno lokacijo, ter vsebine, namenjene personalizaciji naprav Nokia platform Series 40 in S60. Nokia N97, ki bo prišla na trg v juniju 2009, bo tako prva naprava, ki bo omogočala preprosto in enostavno uporabo nove Nokiine storitve. Poleg tega bodo lahko omenjeno storitev že v začetku maja 2009 uporabljale desetine milijonov uporabnikov naprav Nokia platform Series 40 in S60.
»Ovi Store bo omogočal edinstveno odkrivanje relevantnih vsebin za potrošnike glede na ljudi, ki so zanje pomembni, in glede na kraj, na katerem se nahajajo. Tako prinašamo novo generacijo medijskih storitev na konjice prstov milijonov ljudi po svetu,« je povedal Tero Ojanperä, izvršni podpredsednik oddelka Nokia Series. »Z uporabo vplivnosti našega podjetja in prednosti naših partnerjev, je Ovi Store prvovrstna 'pametna trgovina', ki bo spremenila načine, kako potrošniki odkrivajo in uporabljajo vsebine na svojih mobilnih napravah. Tako bodo lahko vsebine izkusili še na bolj preprost način, z več zabave in kar je najpomembneje, tudi bolj smotrno.«
V nasprotju z drugimi mobilnimi trgovinami bo Ovi Store, če se bo potrošnik s tem strinjal, ciljala na posameznike s po meri narejenimi vsebinami, ki bodo izhajale iz Nokiine edinstvene zmožnosti, da izkoristi in se uči iz potrošnikove fizične lokacije in njegovih socialnih povezav. Od te točke dalje ne bo več pomembno samo to, 'kaj' kdo kupuje, ampak tudi 'kje', 'kdaj', 'zakaj' in 'kdo' je kaj kupil. Potrošniki bodo lahko aktivirali svoja odkritja tako, da bo vsebina, pri odkrivanju katere uživajo sami ali tisti v njihovem socialnem omrežju, avtomatsko razkrita ter dana na razpolago za nalaganje in ponovno uporabo. Prav tako bo vsebina predstavljena tudi glede na lokacijo, tako da bodo imeli potrošniki vedno na voljo najbolj relevantno izkustvo, ne glede na to, kje na svetu se bodo takrat nahajali. Poleg tega bodo lahko potrošniki izbirali med različnimi načini izvedbe nakupa – plačilo vsebine bo mogoče izvesti z uporabo kreditnih kartic ali neposredno z zaračunavanjem v okviru računov mobilni storitev pri operaterjih. Z zmožnostjo izbiranja med različnimi načini izvedbe plačila na strani potrošnikov, pa bodo pridobili tudi ponudniki vsebin in razvijalci, saj bodo dostopali do potrošnikov na trgih, kjer kreditne kartice še niso široko razširjene.
»Ovi Store bo potrošnikom širom sveta omogočal, da bolje izkoristijo moč mobilnosti skozi novo odkritje izkustva vsebin,« je povedal Mauro Montanaro, generalni direktor Fox Mobile Group. »Navdušeni smo, da bomo razširili naš odnos z Nokio, in verjamemo v Ovi, ki bo povečal našo sposobnost, da vzamemo edistveno inovativno vsebino, kot je prihajajoči animirani film Ice Age 3 založnika 20th Century Fox, in oblikujemo edinstveno mobilno zabavno doživetje za uporabo na milijonih mobilnih naprav.«
Z izkoriščanjem trenutnih Nokiinih storitev za vsebine bo Ovi Store predvidoma zajel več deset milijonov naprav, storitev pa naj bi do leta 2012 dosegla do 300 milijonov potrošnikov. Za ponudnike vsebin in razvijalce to predstavlja priložnost, da samostojno dosežejo več sto milijonov potencialnih ljudi, kar pomeni, da Ovi Store postaja največje svetovno medijsko omrežje. Z največjim številom naprav v mobilni industriji, ki podpirajo Adobe Flash, bo Ovi Store prvovrsten distribucijski kanal za aplikacije pooblaščen s strani Adobe-ja in fundacije Nokia $10 Milion Open Screen Project. Forum Nokia, Nokiin globalni podporni program za razvijalce, bo prav tako nadaljeval s podporo, izobraževanjem in postavljanjem izzivov več kot štirim milijonom registriranih razvijalcev ter jih spodbujal, da obstoječim aplikacijam, ki so na voljo za Nokiine naprave platforme Series 40 in S60, preko enega samega kanala dodajo nove.
Da bi omogočili ponudnikom vsebin iz celotnega sveta distribucijo preko Ovi Store, Nokia dovoljuje prost dostop do objave na publish.ovi.com za ponudnike vsebin in razvijalce, ki lahko tako naložijo svoje medije oziroma vsebine ter izberejo zanje najbolj primeren način zaračunavanja skozi preprost in samodejen proces. Ob odprtju trgovine Ovi Store v maju bo ponudnikom vsebin in razvijalcem na voljo poseben način kontrolnega poročanje, preko katerega bodo lahko na publish.ovi.com spremljali in nadzorovali, kako dobro se njihova vsebina prodaja.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |