marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Potrošniki Srednje in Vzhodne Evrope so za digitalno


30.09.2016
Objavil: Dare Gliha

Raziskava “Impact of Innovation Study ” kaže, da 60 odstotkov potrošnikov Srednje in Vzhodne Evrope za plačevanje že uporablja digitalne aplikacije, kar 80 odstotkov pa svojo mobilno napravo (tablico ali mobilni telefon) razume kot plačilno sredstvo, ki jim je bližje od tradicionalnih plastičnih kartic.

Raziskava, ki je potekala v desetih državah Srednje in Vzhodne Evrope , kaže, da je splošna naklonjenost digitalizaciji malce velja kot v državah Zahodne Evrope. Večina potrošnikov (70 odstotkov) je zadovoljnih s procesom digitalizacije in menijo, da je njen vpliv na področje inovacije dober, s čimer se v tolikšni meri ne bi strinjali potrošniki držav Zahodne Evrope.

“Mastercard je v državah Srednje in Vzhodne Evrope že uvedel številne spremembe, ki tlakujejo pot prihajajočim storitvam mobilnih plačil. Sedaj smo na točki, ko na uvedbo digitalizacije plačil ni pripravljen le plačilni ekosistem, ampak tudi potrošnik,” je povedal Brian Morris, vodja razvoja novih plačilnih rešitev za Srednjo in Vzhodno Evropo pri družbi Mastercard.

Tako kot drugod po svetu so tudi potrošniki Srednje in Vzhodne Evrope “prilepljeni“ na svoje pametne telefone. Med tednom ga v povprečju uporabljajo kar 4,1 ure na dan. V Zahodni Evropi je to povprečje 3,3 ure. Bolgari so najbolj zagreti uporabniki svojih pametnih telefonov, saj jih med tednom povprečno uporabljajo kar pet ur na dan.

Poleg klasičnih funkcij, kot je na primer elektronska pošta, spletne iskalnike uporablja 90 odstotkov vprašanih potrošnikov iz držav Srednje in Vzhodne Evrope. Priljubljene so tudi aplikacije za družbene medije, aplikacije za pošiljanje kratkih sporočil in spletno nakupovanje. Med vprašanimi jih 80 odstotkov meni, da je na področjih mreženja, potovanj, nakupovanja in finančnih storitev na voljo že zadostno število inovativnih rešitev, napredne digitalne storitve pa pogrešajo na področjih zdravja, izobraževanja in javnega prevoza.

Raziskava hkrati ugotavlja, da je pri aplikacijah za plačevanje še najbolj dobrodošla možnost plačevanja računov. V državah, kjer je tovrstno plačevanje že mogoče, ga uporablja kar 60 odstotkov posameznikov.

Čeprav so potrošniki navdušeni nad inovacijami, so vprašani v večini držav povedali, da je varnost med stvarmi, ki so jim najbolj pomembne, kar še posebej velja za področje plačil. Zanimivo je, da jim je varovanje osebnih podatkov manj pomembno kot varnost pri plačevanju. Države se med seboj razlikujejo tudi glede na to, kateri je najljubši način avtentikacije plačil. Srbija, Bolgarija, Madžarska in še posebej Romunija so na primer najbolj naklonjene biometriji kot načinu avtentikacije.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki