marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaQualcomm z naraščajočimi prihodki in dobičkom
02.12.2024

Qualcomm z objavo finančnih rezultatov za 4. četrtletje zaključuje uspešno leto. V četrtem fiskalnem četrtletju so se prihodki podjetja v primerjavi s četrtim četrtletjem leta 2023 povečali za 19 %, čisti dobiček pa se je skoraj podvojil (+96 %).

slikaSamsung naj bi proizvodnjo Exynosa prenesel na podjetje TSMC
29.11.2024

Samsungove težave z Exynosom bi lahko privedle do tega, da bi podjetje proizvodnjo čipov oddalo zunanjemu izvajalcu. Po podatkih enega od virov naj bi korejsko podjetje razmišljalo o TSMC kot zunanjem proizvodnem partnerju, pozneje pa je govorice podprl nekdanji Qualcommov uslužbenec, ki je trenutno industrijski analitik.

slikaVeč kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo
27.11.2024

Ker vsakodnevni prevoz iz dela in nazaj postaja podaljšek delovnega dne, je maksimalna produktivnost med vsakodnevnim prevozem ključnega pomena. Po podatkih najnovejše raziskave podjetja HONOR, štiri od petih Evropejcev vsakodnevno prevozijo manj kot 30 minut, več kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo.

slikaSamsung razširja razpoložljivost najnovejših izkušenj za nosljive naprave
25.11.2024

Uporabniški vmesnik One UI 6 Watch bo z najnovejšo posodobitvijo programske opreme na voljo za širši nabor naprav Galaxy Watch. Posodobitev bo izbrane funkcije iz naprav Galaxy Watch Ultra in Galaxy Watch7 prenesla na prejšnje generacije naprav Galaxy Watch po vsem svetu,.

članki

Poziv ZPS naletel na plodna tla: Simobil bo znižal stroške menjave paketa


03.03.2016
Objavil: Dare Gliha

Pri Zvezi potrošnikov Slovenije so od lanskega junija opozarjali na visoke in neutemeljene administrativne stroške pri telekomunikacijskih operaterjih. Simobil je prvi, ki je tako znižal stroške menjave paketa, vendar šele po posredovanju tržnega inšpektorata, kamor se je pritožil eden izmed potrošnikov.

Od 3. aprila bo Simobil tako stroške menjave paketa znižal iz 20 evrov na 9,99 evra.

"Pri Zvezi potrošnikov Slovenije smo seveda zadovoljni, kadar operaterji razbremenijo potrošnike in jim omogočijo lažji prehod med paketi, posredno pa tudi povečajo konkurenčnost ponudbe. A naše stališče še vedno ostaja: priključne takse, spremembe naročniškega paketa in odstopa od pogodbe (po plačanih obveznostih) operaterji potrošniku ne bi smeli dodatno zaračunavati, ta strošek bi moral biti zajet že v mesečni naročnini. Le na ta način je namreč mogoče vzpostaviti ustrezno transparentnost že v času, ko se potrošnik odloča za paket predvsem na podlagi oglasnih sporočil in obiska spletnih strani," izpostavlja stališče ZPS Boštjan Okorn.

Iz ZPS so se od začetka akcije zmanjševanja administrativnih stroškov po pozivu operaterjem z njim srečali na ločenih sestankih, dva posveta pa je organiziral tudi AKOS. Trenutno si lahko zgolj obetajo, da bodo ti stroški pregledno označeni in razdeljeni v življenjske cikle uporabnikovega stika z operaterjem (sklenitev pogodbe, naročniško razmerje, prekinitev pogodbe). Najbolj pogosti stroški bodo posebej poudarjeni tudi na portalu komuniciraj.eu.

"Za nas ta zgodba nikakor še ni končana in bomo nadaljevali s prizadevanji za rešitev tega problema, tudi zaradi skoraj 7.000 potrošnikov, ki so nas podprli s svojim podpisom. Pri tem smo se že povezali tudi s kolegi iz britanske potrošniške organizacije Which?, ki imajo dolgoletne izkušnje pri organiziranju in vodenju podobnih akcij," je zaključil Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov SLovenije.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki