16.03.2007
Objavil: Sašo Mlakar
Nova študija podjetja MarketStar nakazala, da uporabniki mobilnih telefonov niso prepričani, da morajo imeti naprave, ki združujejo dve funkcionalnosti ali pameten telefon. Prodajalci pa navadnim kupcem tudi ne predlagajo združenih naprav.
Pri MarketStaru so nedavno opravili anketo med več kot 300 uporabniki mobilnih telefonov in združenih naprav/pametnih telefonov in ugotovili so da uporabniki štirikrat raje kupijo mobilno napravo v manjši, specializirani trgovini in le vsak tretji pomočnik pri prodaji jim je omenil kombinirane naprave. Od teh, ki so rekli, da so jim kombinirane naprave bile omenjene, jih je velika večina odgovorila, da jim prodajalec ni nikoli razložil razlike med različnimi operacijskimi sistemi. Le 15 odstotkov uporabnikov mobilnih telefonov je seznanjenih s kakršnokoli kombinirano osnovo ali operacijskim sistemom.
»Uporabniki mobilnih telefonov morajo v splošnem biti izobraženi o dodani funkcionalnosti, ki jo kombinirane naprave ponujajo,« je dejal Stan Basset, podpredsednik MarketStar trgovine. »Trgovinska prodajna združenja so ključna komponenta v tem procesu, če so pravilno izučena.«
Vloga trgovskih združenj je še posebej pomembna, če upoštevamo da kar 72 odstotkov uporabnikov kombiniranih naprav ni preverilo, kaj kupujejo.
Študija je pokazala tudi, da 42 odstotkov uporabnikov mobilnih telefonov še ni kupilo kombinirane naprave, ker želijo »zgolj telefon« in jih ne zanimajo dodatne prednosti. »Da bi prepričali navadnega uporabnika mobilnih telefonov, da bi kupil kombinirano napravo, je potreben koordiniran napor med izdelovalci in prodajalci, od oblike do prodajne police,« je še dodal Basset.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |