10.11.2009
Objavil: Dare Gliha
Microsoft in Europlakat sta danes predstavila delovanje in uporabnost kode Microsoft Tag, ki omogoča preprosto povezavo tradicionalnih tiskanih medijev z mobilnimi vsebinami.
Brezplačna aplikacija Microsoft Tag tradicionalne »offline« medije v trenutku preoblikuje v aktivne povezave na spletne informacije in zabavo. Pri tem uporabniku ni več treba tipkati dolgih in zapletenih spletnih naslovov v iskalnik na mobilnem telefonu. Zadostuje že preprosto fotografiranje kode in uporabnik dobi takojšen dostop do mobilnih vsebin, zemljevidov, glasbe, kontaktnih informacij, družabnih omrežij ali promocijskih akcij. Microsoft Tag deluje tudi, če je posnetek nejasen ali celo nagnjen, zato se lahko uporablja na večini mobilnih telefonov, ki imajo kamero in povezavo do interneta.
Brezplačna aplikacija Microsoft Tag Reader, ki jo uporabnik predhodno naloži na svoj mobilni telefon, prek kamere na mobilnem telefonu posname kodo Microsoft Tag. Ko je koda nekaj trenutkov za tem dekodirana, se na mobilnem telefonu izvrši z njo povezano dejanje, na primer odpiranje spletnega brskalnika ali določene spletne strani. Microsoft Tag za svoje delovanje zato zahteva internetno povezavo. Brezplačno aplikacijo Microsoft Tag lahko na svoj mobilni telefon naložite preko povezave http://gettag.mobi ali pa pošljete SMS s ključno besedo TAG na številko 4848.
Microsoft Tag je nova vrsta zelo naprednih 2D interaktivnih kod, ki uporablja različne barve in geometrične oblike. Z njeno uporabo lahko na določeni površini shranimo bistveno več podatkov kot pri črtnih kodah, ki jih običajno vidimo na izdelkih v trgovini. V primerjavi s slednjimi je koda Microsoft Tag lahko tudi precej manjša, zato jo lahko uporabimo na materialih najrazličnejših velikosti, od največjih obcestnih plakatov do najmanjših oglasov v tisku.
Tehnologija Microsoft Tag omogoča merljivost rezultatov akcij. Podobno kot pri drugih akcijah na spletu se namreč tudi pri akcijah, ki uporabljajo Microsoft Tag, samodejno ustvarjajo baze najrazličnejših podatkov. Z analizo zbranih podatkov lahko tako med drugim primerjamo učinkovitost posameznih oglaševalskih medijev, na voljo pa so še številne druge informacije, ki omogočajo boljše načrtovanje in izvajanje marketinških strategij. V tujini se je aplikacija izkazala kot zelo uporaben dodatek zlasti pri založnikih in oglaševalcih, ki tradicionalnim nosilcem sporočil na ta način lahko dodajo še preprosto povezavo na spletne vsebine.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |