07.11.2012
Objavil: Dare Gliha
Eva Aljančič, dosedanja direktorica marketinga v Si.mobilu, z današnjim dnem prevzema tudi vodenje sektorja prodaje in tako postaja direktorica marketinga in prodaje. Namen združitve obeh sektorjev je skrajšati čas od produkta do trga in se s tem še približati uporabnikom ter jim zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo.
Po tem ko je Boštjan Škufca Zaveršek, dosedanji direktor prodaje, s 15. oktobrom nasledil Milana Zaletela in postal član uprave za finance, so se v Si.mobilu odločili še tesneje povezati oddelka marketinga in prodaje. Člani uprave verjamejo, da bo Aljančičeva s svojim poznavanjem marketinga ter produktov in zdajšnjih procesov v prodajo prinesla svež veter in Si.mobil še tesneje povezala s svojimi uporabniki ter jim tako zagotovila najboljšo uporabniško izkušnjo.
Kot del vodstvene ekipe je bila Eva Aljančič udeležena pri vseh ključnih strateških projektih Si.mobila. Z uspešnim implementiranjem inovativne in skrbno premišljene marketinške strategije, ki je nastala pod Evinim okriljem v letu 2010, je Si.mobil naredil velik preskok in tako danes uspešno nagovarja tri izbrane ključne ciljne skupine: mlade, rezidenčne uporabnike in poslovno javnost. Ob tem Si.mobil danes ni več le mobilni operater. Postal je ponudnik celostnih komunikacijskih rešitev, ki na poslovnem trgu nastopa s celovitimi poslovnim rešitvami, ki delujejo pod blagovno znamko Si.mobilova Popolna pisarna.
»Eva prevzema odlično postavljeno prvo bojno linijo Si.mobila in prepričan sem, da bo z združitvijo uspela maksimizirati tudi predprodajne priprave od produkta do trga. Čas, ki ga imamo danes za idealno predstavitev produkta ali storitve, je namreč vse krajši, pričakovanja naših uporabnikov pa vse večja. Prepričan sem, da bo Si.mobil s takšno ekipo ostal najuspešnejši slovenski mobilni operater, ki že več kot 5 let pridobiva največ novih-aktivnih uporabnikov«, je ob imenovanju Eve za direktorico marketinga in prodaje dejal Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila.
Eva Aljančič je ob imenovanju poudarila: »Moj ključni cilj je, da Si.mobil ostane najbolj zaželena izbora med vsemi slovenskimi mobilnimi operaterji. Marketing in prodaja predstavljata motor delovanja podjetja, zato je izrednega pomena, da vodja sektorja zmore in zna usklajevati tako dolgoročne kot kratkoročne cilje, pri svojem razmišljanju pa vedno načrtuje dva koraka naprej. Prepričana sem, da bomo v Si.mobilu s še tesnejšo povezavo oddelkov marketinga in prodaje znali še boljše prisluhniti uporabnikom in da bomo na trg še hitreje pošiljali napredne, enostavne in brezskrbne produkte in storitve po meri, ki ljudem v resnici koristijo«.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |