10.07.2015
Objavil: Dare Gliha
Od pričetka prodaje Applove ure Watch je le-ta upadla za kar 90 odstotkov. Vsaj tako trdijo pri MarketWatch, kjer so zbrali podatke raziskovalnega podjetja Slice Intelligence.
V prvih tednih prodaje so pri Applu beležili od 30.000 do 35.000 prodanih kosov, danes pa se številke vrtijo pod 5.000 kosov dnevno. Precej pričakovano je dve tretjine vseh prodanih kosov zabeležil model iz vstopnega razreda Sport, manj kot 2.000 kupcev se je odločilo za najdražjo zlato različico Edition.
Slice Intelligence svoje podatke pridobiva preko več milijonov elektronskih računov, ki jih Apple po nakupu pošlje preko elektronske pošte. Pri Applu padca prodajnih številk pričakovano ne komentirajo.
Čeprav se številke zmanjšujejo, pa je prodaja Apple Watch še vedno krepko presegla prodajo ostalih konkurenčnih izdelkov. Ura je tudi prva nova naprava Appla izven portfelja, ki ga je ustvaril preminuli Steve Jobs.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |