marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

HMD Global izvedel raziskavo o uporabi mobilnih telefonov v Evropi


07.07.2021
Objavil: Dare Gliha

Finska blagovna znamka HMD Global je v sodelovanju s podjetjem za raziskave Fly Research opravila raziskavo o uporabi mobilnih telefonov v Evropi. Raziskava je bila izvedena v 30 državah, in sicer marca 2021. Pokazalo se je, da se je uporaba povečala za kar 84 odstotkov.

Ruben Lehmann, VP Europe, HMD Global:
»Vedno poslušamo, kaj si želijo naši potrošniki, in vse naše nove naprave so podvržene testiranju trajnosti. Ko so torej v rokah naših uporabnikov, smo popolnoma prepričani, da jim lahko zaupajo in da bodo več let nemoteno delale v njihovih rokah, ne glede na njihovo ceno. Poleg trpežne zasnove je pri nekaterih napravah vključena tudi podaljšana garancija, varnost in posodobitve operacijskega sistema, ki bodo potrošnike spodbujale, da jih dlje časa uporabljajo.«

Uporaba telefonov se je povečala za 84 %
Glede na ugotovitve iz raziskave se tako zanašamo na svoje telefone, da se jih povprečno dotaknemo kar 163-krat na dan, medtem ko 17 ur in 30 minut na teden gledamo v zaslon. Toliko časa bi potrebovali, da si ogledate prvi dve sezoni Igre prestolov. Španci največ časa preživijo pred zaslonom telefona, in sicer kar 3 ure in 45 minut na dan, Nemci in Portugalci pa najmanj, in sicer dve uri na dan.

Uporaba mobilnih telefonov se je v zadnjih desetih letih po vsem svetu povečala za 84 odstotkov, 76 odstotkov pa jih trdi, da imajo radi Nokia telefone. Mobilni telefoni so postali osrednje središče našega življenja - polovica (57 %) telefon uporablja za nakupovanje, tri četrtine (72 %) za spremljanje financ, dve osebi od treh (61 %) za fitnes, treninge in sledenje, medtem ko se 60 % ljudi zdaj obrne na svoje slušalke, ko plačuje.

5 najpogostejših načinov uporabe mobilnega telefona
1. mesto: Brskanje po internetu
2. mesto: Brskanje po družbenih omrežjih
3. mesto: Poslušanje glasbe
4. mesto: Igranje iger
5. mesto: Pošiljanje sporočil

Kako pogosto menjujemo svoje telefone
V povprečju v Evropi menjujemo mobilne telefone vsaki dve leti in pol. Le vsak tretji ima svoj telefon več kot tri leta (27 %). Kljub temu tri četrtine ljudi (76 %) pravi, da bi želeli svoj telefon obdržati dlje (79 %), če bi naprave ohranile svojo zmogljivost. Vsakega drugega (55 %) skrbi, kako njihovo neprestano menjavanje telefonov vpliva na okolje, četrtino (48 %) pa skrbi čezmerno nastajanje elektronskih odpadkov.

Ruben Lehmann, VP Europe, HMD Global:
»Razumemo, da je poleg podaljašne garancije, mesečnih varnostnih posodobitev in triletne nadgradnje operacijskega sistema mogoče storiti še več za boj proti e-odpadkom in trajnostni rabi. Tako si nenehno prizadevamo pri razvijanju ponudbe in grajenju na teh začetnih korakih.

Če bi vsi v Evropi svoje pametne telefone uporabljali le leto dni dlje, bi po navedbah okoljskega evropskega urada (Environmental European Bureau) lahko do leta 2030 prihranili toliko ogljika, kot če bi s ceste umaknili dva milijona avtomobilov.«

Zaupanje v tehnologijo
Zaupanje je pomemben dejavnik pri izbiri našega mobilnega partnerja - 79 % ljudi pravi, da je pomembno, da je njihov telefon varen. Več kot polovica (57 %) priznava, da jih skrbijo prevare, presenetljivih 17 % pa pravi, da so jih že prevarali.

Kljub temu 25 % pravi, da na prenos varnostnih posodobitev čakajo vsaj dva tedna, pri čemer vsak tretji (31 %) ne ve, ali ima njihov telefon najnovejše varnostne posodobitve ali ne, zaradi česar so njihovi telefoni ranljivi za grožnje in hekerje. Več kot vsak tretji človek (40 %) posodobitev na svoj telefon ne namesti, saj verjame, da ne služijo ničemur.

Pet glavnih razlogov, zakaj ljudje v Evropi ne namestijo varnostnih posodobitev:
1. mesto: Mislijo, da posodobitve ne služijo ničemur (40 %)
2. mesto: Skrbi jih, da bodo posodobitve upočasnile njihov telefon (14 %)
3. mesto: Zaradi verjetnih posodobitev bo zastarela slušalka (11 %)
4. mesto: Pomisleki, da bodo posodobitve zavzele preveč prostora na telefonu (9 %)
5. mesto: Verjamejo, da posodobitve škodujejo telefonu (4 %)

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki