marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Raziskava o vplivu mobilne televizije


14.11.2006
Objavil: Thomas Bergant

Raziskava Nokie in dr. Shani Orgade iz London School of Economics je odkrila, da bosta prilagoditev osebnim željam in interaktivnost vodilni gonili mobilne televizije v prihodnosti.

Rezultati raziskave potrjujejo, da bo mobilna televizija uporabnikom ponudila bolj zasebno in osebno televizijsko izkušnjo kot siceršnja TV, hkrati pa bo odprla številne nove možnosti uporabnikom, ponudnikom vsebine in oglaševalcem. Uporabniki mobilne televizije bodo vsebine lahko sprejemali in pregledovali kadarkoli in kjerkoli bodo želeli, izbirali le vsebine, ki so zanje pomembne, ponudniki vsebine in oglaševalci pa bodo lahko ustvarjali ponudbo, ki bo ustrezala posameznemu uporabniku.

Uporabniki vedno več uporabljajo svoje naprave za ustvarjanje lastnih video vsebin, nove možnosti oddajanja vsebin bodo zato omogočale pošiljanje vsebin tudi drugim uporabnikom. Ameriški televizijski kanal Current TV, na katerem se vrti 30 odstotkov vsebin, ki so jih ustvarili in prispevali gledalci, je dober indikator tega v prihodnosti.

Oglaševanje
Dr. Orgad je raziskal vpliv mobilne televizije na oglaševalsko industrijo in ugotovil, da je prihodnost oglaševanja ravno v oglaševalski akciji, ki bo narejena posamezniku po meri. Oglaševalci bodo imeli na mobilni televiziji možnost, da vsakemu posameznemu gledalcu ponudijo vsebino, ki mu bo pisana na kožo, hkrati pa bodo dosegali višjo opaznost, kot jo sicer ponujajo spletne akcije.

Kaj bodo ljudje gledali?
Raziskava predvideva, da bodo mobilne vsebine sestavljene iz klasičnih televizijskih vsebin, ki sicer predvajajo na običajni televiziji, in vsebin, ki bodo narejene posebej za mobilno televizijo. Dr. Orgad pričakuje, da bodo najbolj zaželene vsebine novice, zabava (resničnostni šovi, komedije, risanke), šport, glasba in otroški programi. Vsebine bodo ustvarjene po meri mobilnega gledalca:
- kratke in hitre novice,
- možnost sodelovanje v resničnostnih šovih in igrah,
- večji pomen vsebin, ki jih bodo ustvarjali gledalci.


Nove TV vsebine
Mobilna televizija bo s seboj prinesla tudi številne novosti, ki bodo prilagojene tako formatu kot načinu gledanja:
- bližnji posnetki zaradi manjšega zaslona,
- lažje vsebine,
- kratke mobilne nadaljevanke / epizode,
- lokalne vsebine.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki