13.10.2007
Objavil: Jakob Jurkošek
Samsung si je postavil visok cilj, da bo do konca letošnjega leta zavzel 18% indijskega trga mobilne telefonije. Pav tako načrtuje omenjeno Južno-korejsko podjetje odprtje preko 500 maloprodajnih trgovin, namenjenih promociji njihovih mobilnikov.
Marketinški vodja Samsunga Asim Warsi je za časopis The Economic Times povedal: »Imeli bomo več kot 500 maloprodajnih trgovin s Samsungovimi proizvodi, od katerih jih po preko 200 partnerskih, ostalih 300 pa lastnih prodajnih. Tako bo leto 2008 leto promocije znamke in maloprodajnega marketinga.«
Njihov cilj predstavlja prodaja okoli 10 milijonov mobilnikov in tako bodo povečali proizvodnjo njihove tovarne v Manesarju na 1,5 milijona enot na leto, s čimer bodo zapolnili predvideno rast.
»Celoten načrt je nemogoče izvesti samo z domačimi kapacitetami, a glavnina bo zagotovo izpolnjena, edino glede poslovnih in pametnih mobilnikov pa bomo vezani na uvoz.« je še dodal Warsi.
Trg trenutno obvladuje Nokia, v veliki meri zahvaljujoč njeni zgodnji odločitvi o odprtju maloprodajnih in franšiznih trgovin z Nokiinimi izdelki. Od v Indiji ustanovljenih 79.000 maloprodajnih trgovin z mobilnimi telefoni, je Nokia prisotna kar v 72.000.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |