27.07.2018
Objavil: Dare Gliha
LG že nekaj časa proizvaja OLED zaslone, orientirajo pa se predvsem na trg televizorjev. Posledično to pomeni, da na segmentu mobilnih naprav izgubljajo proti rivalu Samsungu, kjer le-ta obvladuje vse večji del trga.
V zadnjih podatki o prodaji podjetja LG Display's je razvidno, da so pri podjetju zabeležili 15 odstotno zmanjšanje letnega prihodka, večinoma pa gre to pripisati manjši prisotnosti na trgu mobilne telefonije. To je povzročilo premik v strategiji izdelave OLED zaslonov, hkrati pa pri podjetju želijo ohraniti enakomeren prehod iz tehnologije LCD na OLED.
Če so govorice o sodelovanju z Applom resnične, si pri Korejskem proizvajalcu lahko obetajo hitro izboljšanje prodajnih rezultatov. Če pa se bodo še vedno orientirali na zaslone za TV sprejemnike, pa bo to Samsungu še dodatno odprlo pot na mobilnem segmentu.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |