29.08.2016
Objavil: Dare Gliha
Podjetje Samsung, globalni sponzor olimpijskih iger na področju opreme za brezžično komunikacijo, je na letošnjih olimpijskih igrah Rio 2016 povezljivost in digitalne interakcije med športniki in oboževalci po celem svetu ponesel na rekordno raven.
S pomočjo Galaxy Studiev, razpršenih po mestih, kjer so se odvijale tekme olimpijskih iger, in z odtisom, ki je presegal meje Brazilije in dosegel globalne razsežnosti, je Samsung omogočil da so tako športniki kot oboževalci iz celega sveta preizkusili najbolj napredno tehnologijo in ostajali povezani s prijatelji in družino v domačem kraju.
Ob zaključku olimpijskih iger je podjetje Samsung predstavilo tudi statistične podatke o digitalnih aktivnostih, ki dokazujejo, da so bile tokratne olimpijske igre rekordne tudi na 'njihovem' področju – kot najbolj povezane olimpijske igre doslej. Še najbolj izstopa rekordni doseg Samsungove kampanje #DoWhatYouCant, ki je zabeležila več kot 1,6 milijard vtisov na družbenih omrežjih in pri kateri je sodelovalo skoraj 121 milijonov oboževalcev iz celega sveta. Digitalna kampanja, ki temelji na prepričanju, da olimpijske igre presegajo šport, slavi in časti vse tiste, ki presegajo meje običajnega in posegajo po izjemnem tako na področju športa kot drugod. Kampanja predstavlja zgodbe tistih posameznikov, ki so morali premagati številne ovire, da so prišli do nastopa na olimpijskih igrah. Na ta način sporoča in spodbuja oboževalce po celem svetu, da se povežejo in spoznajo, kaj pomeni »narediti to, česar naj ne bi zmogel« (ang. “Do What You Can’t”).
Samsung je na OI Rio 2016 dosegel še številne druge pomembne mejnike in podrl rekorde, npr.:
• Samsung je olimpijskim športnikom omogočil brezplačne klice po celem svetu: športniki so v Samsung Galaxy Studiu, ki se je nahajal v Olimpijski vasi, opravili kar 8.447 brezplačnih klicev, skupaj dolgih 42.236 minut.
• Aplikacija Rio 2016, ki jo je Samsung razvil v sodelovanju z organizacijskim komitejem Olimpijskih iger, je bila naložena kar 6.035.434-krat.
• 58.783 omemb oznake #DoWhatYouCant
• Zabeleženih je bilo skupno 125.359.837 interakcij s kampanjo #DoWhatYouCant
• Zabeleženih je bilo 1.647.594.349 prikazov oznake #DoWhatYouCant.
• 1.040.860 obiskovalcev v 13 Samsung Galaxy Studiih z olimpijsko tematiko v mestih po Braziliji, kjer so se odvijale olimpijske tekme.
• 330.350 obiskovalcev je uživalo v virtualni izkušnji olimpijskih iger s pomočjo pametnih telefonov Samsung, ki so bili na voljo v Galaxy Studiih.
Poleg tega je Samsung vseh 12.500 olimpijskih športnikov, ki so tekmovali na OI Rio 2016, obdaril z omejeno izdajo ‘olimpijskih’ pametnih telefonov Galaxy S7 edge, in jim tako še olajšal vzdrževanje stikov s prijatelji in družino po celem svetu.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |