31.08.2022
Objavil: Dare Gliha
Tržni učinki pandemije se morda zmanjšujejo, vendar so se pojavile nove težave, ki otežujejo položaj proizvajalcev pametnih telefonov. Zaradi tega je moral Samsung ponovno oceniti svojo proizvodno strategijo za letošnje leto, poroča TheElec.
Po navedbah vira je bil prvotni proizvodni cilj 334 milijonov pametnih telefonov (284 milijonov naj bi jih Samsung izdelal v lastnih obratih, preostalih 50 milijonov pa naj bi prepustil partnerskim proizvajalcem ODM). Od tega je bilo načrtovano poslati 300 milijonov enot, vendar naj bi podjetje to številko zmanjšalo na 260 milijonov in znižalo proizvodni cilj za oktober in november na 34 milijonov enot, kar je veliko manj kot običajno za to obdobje, trdijo poznavalci.
Za primerjavo: Samsung je imel zaradi pandemije šibko leto 2020 in je v tem letu poslal 250 milijonov pametnih telefonov. Leta 2020 je izdelal 300 milijonov enot in jih poslal 270 milijonov (10 milijonov več od novega cilja za letošnje leto).
Viri s prstom kažejo na naraščajočo inflacijo, manjše povpraševanje potrošnikov in težave v dobavni verigi, ki so razlog za znižanje letošnjih ciljev.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |