marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Samsung podal nove informacije glede napake na Note7


16.09.2016
Objavil: Dare Gliha

V začetku tega meseca je podjetje Samsung iz varnostnih razlogov zaustavilo prodajo telefona Galaxy Note7 in z namenom, da prostovoljno zamenja vse naprave Galaxy Note7, predstavilo [url=http://www.samsung.com/si/note7exchange/]proces menjave Galaxy Note7[/url].

Samsung na prvo mesto postavlja varnost uporabnikov, zato so takoj po prvih poročilih o napakah baterije začeli izvajati vse ukrepe, da bi uporabnikom zagotovili kar najboljšo podporo.

Tako so sedaj posredovali ukrepe, s katerimi želijo zmanjšati tveganje za varnost uporabnikov:

1) Vse uporabnike Galaxy Note7, ki so bili aktivirani na evropskem trgu, so neposredno obvestili, naj napravo izklopijo in čimprej vrnejo na mesto nakupa.

2) Ves čas so v stikih z uporabniki Galaxy Note7 in prizadevajo si, da so konstantno obveščeni o najnovejših informacijah; sem spadajo jasna obvestila in navodila, ki so objavljena na lokalnih evropskih spletnih straneh Samsung.com, direktna elektronska sporočila uporabnikom in objava najnovejših informacij na uradnih družabnih omrežjih.

3) Z dobavitelji in trgovskimi partnerji si močno prizadevajo, da uporabnikom Galaxy Note7 zagotovijo menjavo naprave s povsem novim Galaxy Note7, kar bo mogoče od ponedeljka, 19. septembra, dalje (v najkrajšem možnem času)
.
4) Povezali so se in sodelujejo tudi z relevantnimi regulatornimi organi in institucijami po Evropi, in tako zagotavljajo, da so o načrtih in najnovejših informacijah obveščeni tudi vsi ključni deležniki.

5) V tesnem sodelovanju z dobavitelji si prizadevajo, da bi kupcem zagotovili najvišjo možno kakovost izdelave in teste kakovosti. Po podrobni preiskavi so prepričani, da je težava z baterijo popolnoma odpravljena. Prva pošiljka povsem novih naprav Galaxy Note7 bo na evropski trg prispela že v kratkem.

6) Vsi novi Galaxy Note7 bodo označeni s črnim kvadratkom na embalaži, ki bo jasno označeval, da gre za novo napravo, ki je del nove pošiljke in se smatra kot zagotovilo uporabnikom, da so prejeli novo napravo z najnovejšo tehnologijo.

Saša Oravec, direktor oddelka mobilne telefonije v Samsung Electronics za regijo SEAD je izjavil: “Naša prioriteta je varnost naših uporabnikov, zato vse uporabnike Galaxy Note7 naprošamo, da Galaxy Note7 izklopijo in ga čimprej vrnejo na mesto nakupa. Zanje smo organizirali proces menjave Galaxy Note7. Novi Galaxy Note7 bodo na voljo od ponedeljka, 19. septembra dalje (v najkrajšem možnem času). Hkrati se našim uporabnikom iskreno zahvaljujemo za njihovo razumevanje in potrpljenje v tem času. Vse, ki imate kakršnakoli vprašanja ali skrbi, vabimo, da nas kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 080 697 267 ali obiščete spletno stran http://www.samsung.com/si/note7exchange/, kjer so objavljene vse najnovejše informacije.”

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki