marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Samsung: Prihodnost pametnega telefona se začenja zdaj


06.04.2010
Objavil: Dare Gliha

V okviru svojega osrednjega govora v sklopu CTIA, je JK Shin predstavil [url=http://www.mobile.si/gsm/predstavitev-samsung-i9000-galaxy-s.html]Samsungov Galaxy S[/url] in pojasnil Samsungovo vizijo „demokratizacije pametnega telefona“. V toku vse večji izzivov in dinamike trga, Samsung pri utrjevanju svoje vodilne vloge, še dalje stavi na inovacije.

Jedro strategije pri tem predstavljajo pametni telefoni. Ocenjevanje tržne panoge je pokazalo, da se bo prodaja pametnih telefonov po svetu do leta 2013 podvojila in bo tako znašala četrtino celotne prodaje mobilnih telefonov. 50 odstotni delež tistih kupcev, ki še nimajo mobilnega telefona, jasno kaže, da pametni telefoni niso več na voljo le zgodnjim uporabnikom ali razvitejšim trgom.

Samsungova vizija demokratizacije pametnih telefon torej je, da bi pametni telefoni v prihodnosti bili na voljo za vsakogar, ne glede na stroške, življenjski stil ali kraj. Ta strategija še dodatno prikazuje zavzemanje Samsunga, da bi njihove naprave, aplikacije in storitve bile primerne in na razpolago uporabnikom različnih življenjskih stilov. Istočasno pa si prizadevajo podpreti uporabnike po celem svetu in jim omogočiti dostop do informacij in povezav, ki so za njih dragocene. Gospod Shin je predstavil tudi Smart-Life-Konzept in pojasnil: „Smart Life razkriva enostavno, organizirano in integrirano izkušnjo s pametnim telefonom. Smart life je fleksibilen, zmožen sprememb in uporabnikom pa dovoljuje individualizacijo njihovih izkušenj in prilagoditev njihovim potrebam.“

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki