04.04.2014
Objavil: Mitja Zupančič
Najnovejše raziskave kažejo velik uspeh nizkocenovne Motorole Moto G. Lastniku Lenovu je omogočila odlično izhodišče.
Po besedah analitikov je Moto G prišla iz praktično nič na šest odstotni tržni delež proti koncu februarja 2014, torej v vsega skupaj treh mesecih. Glede na to, da je bila Moto G edini Motorolin mobilnik naprodaj na otoku (Moto X je prišel na police šele 1. februarja) je uspeh še toliko večji.
Cenovna politika omenjenega modela je očitno velik motivator pri nakupu, namreč več kot polovica prodaje prihaja iz starostne skupine 16-24 let.
Googlova prodaja (razen preko 10.000 patentov, kakopak) Motorole Lenovu ima tako malce grenak priokus, še posebej zaradi prodajnih številk. Te bodo zagotovo razveselile nove lastnike, ki si želijo spraviti Motoroloo zopet v sam vrh mobilnega sveta.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |