07.02.2013
Objavil: Thomas Bergant
Telekomunikacijski trg se spreminja s svetlobno hitrostjo in po letošnjem letu trg ne bo nikoli več takšen, kot je danes. V zadnjem času so se izrazito hitre rasti v telekomunikacijski panogi upočasnile. Podatki kažejo, da so uspešni ostali tisti, ki so znali pravočasno razumeti uporabnike in njihove potrebe. Zato ni naključje, da že več kot deset let največ novih uporabnikov izbere prav Si.mobil.
Družba Si.mobil je v decembru lani dosegla 30-odstotni tržni delež. Ob tem je analiza, ki so jo pripravili v Si.mobilovem Sektorju poslovnega poročanja, pokazala, da je v skladu s podatki o novosklenjenih naročniških razmerjih Si.mobil zadnje desetletje zmagovalec med vsemi slovenskimi mobilnimi operaterji.
Po podatkih Poročila o razvoju trga elektronskih komunikacij za tretje četrtletje 2012, ki ga je izdala Agencija za pošto in elektronske komunikacije, je stopnja penetracije aktivnih uporabnikov mobilne telefonije v Sloveniji dosegla že skoraj 107 odstotkov. To slovenski telekomunikacijski trg umešča med bolj razvite v Evropi in kaže na to, da veliko uporabnikov danes že uporablja več kot en mobilni telefon, zelo hitro pa narašča tudi uporaba tabličnih računalnikov.
Slovenski telekomunikacijski trg je po več kot desetletju razmeroma enakomernega razvoja pred pomembnimi spremembami. Na eni strani jih narekujejo spremenjene uporabniške navade in hiter razvoj mobilnih naprav, na drugi strani pa se trg nahaja pred novim pomembnim naložbenim ciklom.
Ob zaostrenih makroekonomskih razmerah in upočasnjeni rasti na trgu, ki je pogojena predvsem z upadanjem cen, je mogoče v prihodnjem obdobju pričakovati konsolidacijo slovenskega telekomunikacijskega trga na ravni infrastrukturne konkurence. Če bodo telekomunikacijski operaterji želeli v prihodnosti še naprej zagotavljati storitve na ustrezni ravni in vlagati v razvoj novih tehnologij, kot je LTE, potem majhen slovenski trg z upadajočo kupno močjo verjetno ne bo več omogočal gradnje in vzdrževanja štirih različnih mobilnih infrastruktur.
Tudi v prihodnje ostaja ključni fokus Si.mobila enak – poznati in sooblikovati globalne trende v telekomunikacijah, razumeti uporabnike in njihove potrebe ter jim pravočasno ponuditi rešitve, ki jim bodo prihranile čas in denar, predvsem pa jim bodo z najsodobnejšo tehnologijo in najboljšimi produkti omogočile odlično uporabniško izkušnjo.
Ali ste vedeli, da…
· … 34 odstotkov svetovnega prebivalstva uporablja splet, 64 odstotkov pa ima mobilni telefon;
· … danes 30 odstotkov prebivalcev EU uporablja mobilni internet, do leta 2016 pa bo takšnih že skoraj 50 odstotkov;
· … ima 84 odstotkov ljudi svojo mobilno napravo ves čas največ 3 metre od sebe;
· … povprečno uporabniki pogledajo na svoj mobilni telefon 150-krat na dan ali enkrat vsakih 6,5 minut na budno uro;
· … 73 odstotkov ljudi zagrabi panika, če izgubijo svoj telefon;
· … 59 odstotkov ljudi uporablja pametni telefon med čakanjem (pri zdravniku, v vrsti, trgovini, na avtobusni postaji…);
· … 48 odstotkov svoj pametni telefon uporablja med jedjo, 44 odstotkov pa med nakupovanjem;
· … 81 odstotkov uporabnikov mobilnega interneta ga uporablja za pregledovanje elektronske pošte, 79 odstotkov za brskanje po spletu, 58 odstotkov pa za družabna omrežja;
· … 45 odstotkov mobilnih uporabnikov po preteku vezave kupi nov telefon, 51 odstotkov pa uporablja starega, dokler ta še deluje;
· … 58 odstotkov najstnikov v starosti 13–17 let že ima pametni telefon;
· … uporabniki pametnih telefonov za prenos podatkov v 49 odstotkih primerov uporabljajo omrežja WiFi, omrežje operaterja pa v 53 odstotkih;
· … je uporabnikom pri nakupu mobilnega telefona najpomembnejša lastnost dobra baterija, cena aparata je na drugem mestu.
Vir: Forrester research ter interne raziskave Si.mobil in Aragon
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |