marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Slovensko znanje na največjem kongresu mobilne telefonije


06.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Na sejmu GSMA Mobile World Congress v Barceloni je podjetje Comtrade predstavilo dve revolucionarni mobilni rešitvi, s katerima postavlja nove mejnike na področju mobilnih rešitev za ponudnike telekomunikacijskih storitev in turizma.

Inovativna platforma Beezify prinaša novo dimenzijo poslovnih komunikacij med zaposlenimi in strankami ter integracijo napredno obdelanih poslovnih podatkov. Voyego je družina mobilnih rešitev v oblaku, ki naslavlja izzive turističnih ponudnikov in je ukrojena po zahtevah nove generacije gostov. Odziv obiskovalcev je bil izjemen.

Beezify je inovativna rešitev za sodelovanje in komunikacijo, ki povezuje zaposlene, stranke in poslovne podatke. Platforma, namenjena ponunikom telekomunikacijskih storitev, le-tem nudi možnosti ustvarjanja dodatnih virov prihodkov in ustvarjanja konkurenčnih prednosti na področju poslovnih storitev sodelovanja, saj vsem uporabnikom postreže z lažjim dostopom do poslovnih podatkov in informacij, olajša komunikacijo in sodelovanje ter tako dviga produktivnost poslovnih okolij. Rešitev iz oblaka namreč združuje tako glasovno kot podatkovno komunikacijo, podpira vrsto mobilnih platform in omogoča delo skupinam zaposlenih iz različnih lokacij. Zaposleni na različnih oddelkih, zunanji partnerji in/ali stranke se tako lažje povežejo, izmenjajo dokumente, ideje, sodelujejo na projektih, ter so o vsem dogajanju in vsebinah istočasno obveščeni.

Matej Šošterič, direktor poslovanja Comtrada v Sloveniji: »Ponudniki telekomunikacijskih storitev se danes soočajo s številnimi izzivi, saj vedno več uporabnikov uporablja brezplačne napredne storitve, kot so Viber, Skype, Dropbox in druge. Zaradi tega padajo tudi cene tradicionalnih storitev, kar močno ogroža uspešnost telekomunikacijskih operaterjev. Naša rešitev Beezify jim omogoča, da v celoti izkoristijo in uporabijo obstoječo infrastrukturo za razširitev svoje ponudbe s privlačnimi storitvami. Z našo napredno mobilno rešitvijo lahko povečajo zvestobo obstoječih strank, privabijo nove ter povečajo obseg poslovanja.
Beezify v eni storitvi združuje glasovne in podatkovne komunikacije ter vse glavne komunikacijske kanale, kot so sporočila SMS, telefonija VoIP in takojšnje sporočanje. S temi in ostalimi funkcionalnostmi predstavlja velik korak naprej pred konkurenco.«

Z družino modularnih rešitev Voyego podjetje Comtrade naslavlja trende in izzive, s katerimi se srečujejo različna podjetja v turistični panogi. Osrednja zamisel rešitve je poglobitev odnosa med gostom in turističnim ponudnikom. Z uporabo Voyega turistični ponudniki dobijo neposreden dostop do gosta in s tem podroben vpogled v njegove želje in navade ter osnovo za osebno prilagoditev ponudbe in povečevanje zvestobe. Na drugi strani mobilna rešitev gostom ponuja priročno in popolno avtonomno upravljanje turistične izkušnje kjerkoli in kadarkoli, preko lastnega pametnega telefona ali tablice. S pomočjo inovativnih modulov za vključevanje gostov v dejavno uporabo storitev ter modula za upravljanje promocijskih in komunikacijskih akcij Voyego turističnim ponudnikom ponuja popolnoma nov pristop k pridobivanju strank in povečevanju zvestobe. Za povečanje zadovoljstva vsakega gosta skrbi tudi modul za upravljanje ugleda turističnih ponudnikov, saj turističnim delavcev omogoča, da se takoj in v realnem času odzovejo tako na pohvale kot kritike. Eden izmed tehnološko najbolj naprednih sistemov je modul za storitve z uporabo določanja lokacije, ki dejansko ponuja možnost dostave prilagojenih sporočil na gostov mobilni telefon točno ob pravem času in na pravem mestu.

Sabina Golob, direktorica področja za turizem: »Z Voyegom naslavljamo izzive, s katerimi se srečujejo vsi ponudniki turističnih storitev po celem svetu. Vsekakor je glavni vzvod razvoj mobilne tehnologije in s tem spremenjene nakupne navade ter pričakovanja turistov. Ponudniki turističnih storitev se največ ukvarjajo s tem, kako pridobiti in zadržati gosta ter kako čimbolj približati ponudbo njegovim osebnim željam. Istočasno tekmujejo tudi z naraščajočo ponudbo tako imenovanih spletnih turističnih agencij in vsebinami, ki jih gostje objavljajo družabnih omrežjih. Ravno zaradi tega sta oblikovanje izstopajoče blagovne znamke in upravljanje ugleda postala še toliko bolj pomembna.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki