marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Sporočanje bolezni otroka preko SMS sporočil


05.12.2005
Objavil: Dare Gliha

Starši na Švedskem želijo komunicirati z vrtci in šolami preko elektronskih kanalov, medtem ko mestne uprave verjamejo v bolj tradicionalno pisno obveščanje v obliki pisem. To so rezultati raziskave, ki jo je izvedla TeliaSonera med 6.000 občani ter 250 uradniki.

Več kot 70 odstotkov vprašanih občanov je dejalo, da želijo novice iz vrtca in šole prejeti preko elektronskega sporočila, medtem ko je ta številka pri uradnikih 56 odstotkov. 60 odstotkov uradnikov meni, da ustanove želijo s starši komunicirati preko tradicionalnih kanalov, kot je pismo.

Indra Asander, predstavnica TeliaSonere je dejala, da dandanes starši želijo komunicirati z ustanovami na preprost in učinkovit način, to je preko elektronske pošte in SMS sporočil.

Na vrhu želja je možnost prejetja SMS sporočila, ko otrok ne pride v šolo (56 odstotkov), ter da bi lahko poslali SMS ali elektronsko sporočilo, ko je otrok bolan (50 odstotkov). Enak odstotek (50 odstotkov) vprašanih želi preveriti čakalno listo za vstop v vrtec ali malo šolo preko interneta. Kot dodatek pa bi jih 40 odstotkov želelo prejeti tedensko sporočilo ustanove, katero obiskuje njihov otrok.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki