marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Si.mobil oglaševalec leta 2005


31.03.2006
Objavil: Thomas Bergant

Podjetje Si.mobil je na 15. Slovenskem oglaševalskem festivalu prejelo laskavi naslov Oglaševalec leta. Nagrada se podeljuje podjetju, ki je v preteklem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo leto v komunikacijskem smislu.

Si.mobil, ki na trgu od leta 2003 nastopa z blagovno znamko Si.mobil – Vodafone, v svoji tržni komunikaciji uporablja vse elemente tržno – komunikacijskega spleta ter ima trdno in dolgoročno zastavljeno komunikacijsko strategijo. Konsistentnost pojavljanja podjetja in blagovne znamke je izraženo skozi osnovne značilnosti in vrednote blagovne znamke. Te vrednote je čutiti tudi v komunikaciji naših zaposlenih ter v življenjskem stilu uporabnikov Si.mobil – Vodafone.

Pri Si.mobilu pravijo, da nagrada za njih pomeni, da so z dolgoročno strategijo cenovnega vodje ter ponudnika visoke kakovosti, na pravi poti k doseganju njihovih ciljev. Eden izmed glavnih ciljev je tudi odličnost pristopa k uporabniku, to pa bodo dosegli tudi s pravimi sporočili, zajetimi v tržno-komunikacijski splet.

Tudi v prihodnje bodo nadaljevali s transparentnimi sporočili na trgu, izražanjem vrednot njihove blagovne znamke ter družbene odgovornosti. Še naprej bodo razvijali konceptualne projekte ter skozi njih izražali skrb, energijo, veselje do življenja, nekonvencionalnost, drznost in zabavo. Na oglaševalski trg pa bodo tudi v prihodnje prinašali drzna in inovativna sporočila.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki