marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Sony Ericsson je predstavil svoje rezultate v drugem četrtletju


22.07.2008
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je v drugem četrtletju odpremil 24,4 milijona enot, kar je v skladu z oceno 24 milijonov enot, ki je bila podana 27. junija 2008. Prodaja je v tem obdobju dosegla 2.820 milijonov evrov, kar je 9 % manj kot v drugem četrtletju 2007. K manjši prodaji so prispevali: neugodno nihanje menjalnega razmerja, nadaljnje upočasnjevanje rasti v srednjem in visokem segmentu in ostrejša konkurenca.

Prav tako se je v primerjavi z enakim obdobjem lani znižala bruto marža, kar je posledica manj ugodnega razmerja prodanih telefonov, še posebej v Evropi, in ostrejše cenovne konkurence. Prihodki pred obdavčitvijo so se v primerjavi z enakim obdobjem lani znižali zaradi enakih razlogov ter zaradi povečanja vlaganj v raziskave in razvoj kot deleža prodaje.

Povprečna prodajna cena (PPC) se je znižala, tako v primerjavi s prvim četrtletjem 2008 kot tudi v primerjavi z enakim obdobjem lani, kar je posledica večjega števila cenejših telefonov v portfelju izdelkov in ostrejše konkurence v srednjem in visokem segmentu. Ocenjeni tržni delež v drugem četrtletju znaša okoli 8 %.

»Trenutno usklajujemo globalno poslovanje in vire, da bi se prilagodili vedno bolj konkurenčnem poslovnem okolju in da bi obnovili našo zmožnost za dobičkonosno rast. Z ukrepi želimo postati bolj odzivno, agilno in stroškovno učinkovito podjetje, ki lahko še nadalje ustvarja kreativne izdelke, s katerimi draži domišljijo potrošnikov,« je dejal Dick Komiyama, predsednik Sony Ericssona. »Naš cilj je letno znižanje stroškov poslovanja za 300 milijonov evrov in rezultate pričakujemo čez eno leto. Ocenjujemo, da bodo stroški prestrukturiranja, ki bodo nastali ob izvajanju ukrepov, dosegli enako vsoto, kot jo bomo prihranili z znižanjem stroškov poslovanja.«

Sony Ericsson napoveduje, da bo globalni trg mobilnih telefonov, kjer se je leta 2007 prodalo 1,1 milijarde telefonov, letos rasel z letno stopnjo okoli 10 % ob nadaljnjem zniževanju povprečne prodajne cene. Večina te rasti se bo dogodila na trgih v razvoju, kjer prevladujejo cenejši telefoni.

Podjetje pričakuje, da se bodo težavne tržne razmere nadaljevale vsaj še do konca leta 2008, predvsem v tretjem četrtletju.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki