marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Sony Ericsson je predstavil storitev Neomejena zabava (Entertainment Unlimited)


24.02.2009
Objavil: Thomas Bergant

Neomejena zabava nadaljuje tradicijo vodilnega položaja podjetja Sony Ericsson na področjih fotografije in video posnetkov, igric, storitev in aplikacij ter potrošnikom ponuja neomejene možnosti za izmenjavo izkušenj.

Sony Ericsson je pred bejaj dnevi na konferenci 3GSM v Barceloni predstavil naslednji korak v svoji evoluciji. Možnosti Neomejene zabave predstavljajo vrhunec strategije, ki jo je podjetje zasledovalo od združitve leta 2001 – resnična združitev komunikacije in zabave.

Z združitvijo bogatih vsebin, edinstvenih aplikacij in najboljše izkušnje zabave v segmentu ta nova storitev za potrošnike temelji na treh ključnih obljubah:

1. Združitev najboljših izkušenj zabave v segmentu v eno ponudbo, kot je integracija glasbene izkušnje Walkman™, fotografske izkušnje Cyber-shot, igranja Java igric in sporočanja s storitvami in aplikacijami.

2. Širjenje izkušnje zabave z brezšivno vključitvijo mobilnega telefona in ostalih domačih naprav, s čimer lahko uporabniki izmenjajo in uživajo v visoko kakovostnih zabavnih vsebinah, ki jih lahko pridobijo preko različnih kanalov, kot so televizija, osebni računalniki in glasbeni sistemi.

3. Zlitje komunikacije z zabavo z odstranjevanjem preprek in nudenjem neomejene izmenjave izkušenj ter skokovitim povečevanjem vrednosti zabave za uporabnika preko številnih inovativnih spletnih aplikacij in edinstvene storitve Play Now podjetja Sony Ericsson.

Sony Ericsson na sejmu mobilne telefonije Mobile World Congress predstavlja telefon W995 Walkman™, ki predstavlja trenutno najbolj zaokrožen komplet komunikacije in zabave. Predstavitev tega telefona ponazarja odličnost, ki jo je Sony Ericsson dosegel na področju glasbe in fotografije, in omogoča evolucijo v Neomejeno zabavo. Podjetje prav tako predstavlja mobilni telefon s konceptnim imenom Idou*, s katerim omogoča vpogled v enega od številnih projektov, ki bodo to leto sproženi pod okriljem Neomejene zabave.

»Neomejena zabava nam omogoča utrditi naš položaj definitivne komunikacijsko-zabavne blagovne znamke,« je dejal Lennard Hoornik, vodja oddelka za globalno trženje in član uprave pri podjetju Sony Ericsson. »Do točke, na kateri se nahajamo, nas je pripeljalo vse, kar smo storili do danes – leta 2005 smo ustvarili segment glasbenih telefonov in prodali preko 100 milijonov telefonov Walkman™, sedaj pa smo pripravljeni na naslednje poglavje v evoluciji podjetja – Neomejeno zabavo – s katero bomo potrošnikom ponudili neomejene možnosti za izmenjavo njihovih zabavnih vsebin.«

Idou pooseblja prihodnost mobilne zabave na vaši dlani in omogoča vizualno komunikacijo na stopnji, ki doslej še ni bila videna.

Ujemite trenutke, spregovorite skozi fotografije in izmenjajte vaše izkušnje na način, ki do sedaj še ni bil mogoč s pomočjo fotoaparata z ločljivostjo 12,1 milijona slikovnih pik, intuitivnega upravljanja na dotik in ksenonske bliskavice. Uživajte v neposrednem dostopu do svojih priljubljenih video posnetkov in skladb z menijem za večpredstavnostne vsebine, ki je občutljiv na dotik, in se naužijte filmov, televizijskih nadaljevank in video posnetkov v resničnem 16:9 širokozaslonskem formatu. Idou je zasnovan na predhodniku operacijskega sistema Symbian Foundation in na spletu je na voljo na tisoče aplikacij s katerimi boste lahko dostopali do raznovrstnih in razburljivih vsebin na PlayNow™ in tako mobilno napravo resnično naredili samo vašo.

Dick Komiyama, predsednik uprave podjetja Sony Ericsson, je dejal: »Neomejena zabava je v središču filozofije podjetja in gradi na prednostih naših vrhunskih storitev za zabavo, kot so telefoni Walkman in Cyber-shot, in naši edinstveni integraciji storitev in aplikacij. Številne strateške pobude, ki smo jih najavili lansko leto, so vzpostavile notranje ogrodje za predstavitev te nove storitve za uporabnike in Sony Ericsson je sedaj z Neomejeno zabavo pripravljen na jahanje naslednjega tržnega vala.«

Idou bo naprodaj v drugi polovici 2009.

*»Idou« je konceptno ime za ta telefon in ne ime pod katerim bo naprava predstavljena na tržišču.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki