02.11.2009
Objavil: Dare Gliha
Sony Ericsson je predstavil prvo izdajo svojega novega globalnega novinarskega središča, ki novinarjem, blogerjem in potrošnikom ponuja dodatne možnosti stika s podjetjem.
S pomočjo izboljšanih funkcij za družbene medije in prenovljenega novinarskega središča, se lahko uporabniki s podjetjem povežejo s svojo priljubljeno platformo.
Nova funkcionalnost globalnega spletnega novinarskega središča vključuje:
• Naročanje na RSS vire, ločene po kategorijah
• Izboljšano integracijo družbenih medijev,
• Izboljšano integracijo video posnetkov in fotografij,
• Povezave na lokalne Sony Ericsson strani, ki vsebujejo informacije o dejavnostih, ki so specifične za posamezne države,
• Sporočila za javnost, ki so na voljo tako v besedilnem kot PDF formatu za enostavnejši prenos podatkov,
• Spletne povezave za enostaven dostop do dodatnih informacij glede ključnih dejavnosti iz celotne strani sonyericsson.com
• Integrirano posredovanje
»Prvotna vizija strani je vključevala izboljšano integracijo vseh naših komunikacijskih dejavnosti preko številnih medijev, ki jih uporabljamo. Uporabnikom želimo omogočiti enostavnejši način za spletno pridobivanje in nadaljnjo uporabo naših uradnih informacij ter jim ponuditi nove načine stika s podjetjem,« je dejal Aldo Liguori, podpredsednik uprave in vodja globalne komunikacije in stikov z javnostmi pri Sony Ericsson. »Izdelali smo interaktivno in prilagodljivo platformo na podlagi najboljših izkušenj, ki uporabnikom omogoča uporabo njihovega priljubljenega načina za stik s podjetjem.«
Cathy Davies, direktorica za blagovno znamko in strategijo pri oddelku za globalno trženje za Sony Ericsson je dodala: »Kot odprta blagovna znamka želimo spodbujati dialog z mediji, potrošniki in zaposlenimi. Naša strateška odločitev za usrediščenje digitalnega sporočanja našo novo spletno globalno novinarsko središče postavlja v idealni položaj za doseganje teh ciljev.«
Novinarji, blogerji in potrošniki lahko svojo povezavo s Sony Ericsson ohranjajo s pomočjo številnih spletnih družbenih medijev, kot so TwitterTM, FacebookTM, PicasaTM in YouTubeTM. Če podjetju Sony Ericsson sledijo preko teh različnih mrež, lahko mediji pridobijo najnovejše informacije o dejavnostih podjetja.
Osvežitev spletne strani igra ključno vlogo pri strategiji podjetja glede nove usmeritve svoje identitete in vrednot blagovne znamke ter pri uresničevanju svoje vizije postati blagovna znamka za komunikacijo in zabavo.
Prenovljeno novinarsko središče se nahaja na spletni strani sonyericsson.com/press in je del celovite globalne osvežitve spletne strani.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |