25.04.2007
Objavil: Thomas Bergant
Dosežki prvega četrtletja:
• 63 odstotna rast po vrednosti in 47 odstotna rast po količini prodaje
• Bruto dohodek je v zadnjih 12 mesecih presegel 139 %, kar znaša 362 milijonov evrov
• Prodaja modela W880 med vodilnimi telefoni Walkman®
• Povečuje se tržni delež v nižjem in srednjem razredu izdelkov
Podjetje Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson) je objavilo konsolidirano finančno poročilo za prvo četrtletje, ki se je končalo 31. marca 2007:
Na začetku tega četrtletja Sony Ericsson razkriva svoje finančne podatke. Več informacije je na koncu poročila. Odločitev za objavo podatkov je nastala po posvetu z matično družbo kot rezultat stalne rasti podjetja.
Število prodanih enot v četrtletju je doseglo 21,8 milijona, kar je 63 odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani; tempo rasti in povečevanje tržnega deleža se nadaljuje že iz leta 2006. Prodaja v četrtletju je bila 2,925 milijona evrov, kar pomeni letno povečanje 47 odstotkov. Dohodek pred obdavčitvijo je tako znašal 362 milijonov evrov, kar kaže letno povečanje za 139 odstotkov. Neto dohodek v četrtletju je znašal 254 milijonov evrov. Ob nižji prodajni ceni (134 evrov) uspešno širimo ponudbo izdelkov srednjega razreda ter ponujamo konkurenčnejše cene telefonov.
»Sony Ericsson je s 63 odstotkov večjo prodajo telefonov v prvem četrtletju začel letošnje leto bolj uspešno kot lani. Dobra prodaja in solidni finančni rezultati kažejo tempo rasti, ki smo ga zastavili lansko leto,« je povedal Miles Flint, predsednik podjetja Sony Ericsson. »V tem četrtletju smo predstavili več zanimivih novih izdelkov, od katerih jih je nekaj že v prodaji in so jih kupci zelo dobro sprejeli. Podjetje razvija modele izdelkov (hite), ki so privlačni za uporabnike in nato hitro poveča njihovo količino, da zadosti povpraševanju,« je dodal.
Sony Ericssonovi uspehi iz leta 2006 se še nadaljujejo z rastjo v Aziji, Južni Ameriki in Evropi. Podjetje si z dobičkom pridobiva tržni delež na omenjenih tržiščih s prodajo izdelkov nižjega in srednjega razreda, kot so na primer telefoni W300 in W200 Walkman® ter K310 s fotoaparatom. Dobiček se povečuje navkljub večjemu deležu izdelkov nižjega in srednjega razreda, kar potrjuje cilj vodstva podjetja, da želijo nadzirati stroške in ohranjati dobiček ter obenem širiti priljubljenost Sony Ericssonovih izdelkov na čim širšem tržišču.
V tem četrtletju je Sony Ericsson predstavil nekaj privlačnih novih izdelkov, med drugim dva nova telefona Cyber-shot™, pet modelov Walkman®, ki po različnih cenah širijo njegovo glasbeno ponudbo, in prvi model HSDPA, namenjen za prodajo v Severni Ameriki.
Februarja je Sony Ericsson na Japonskem poslal v prodajo SO703i, mobilni telefon z izbirnimi
ohišji Style-Up, v katerih lahko uporabniki izberejo odišavljene lističe, ki se ujemajo z ohišjem, na primer za model NTT DoCoMo, in novi telefon na preklop W51S z osvetljenimi ikonami za au (KDDI). Oba telefona so uporabniki zelo dobro sprejeli.
V tem četrtletju je Sony Ericsson objavil še nekaj strateških obvestil:
Ob zelo hitri rasti na azijskem področju je podjetje prek svojih globalnih proizvodnih partnerjev Flextronics in Foxconn razkrilo načrte za začetek izdelave telefonov v Indiji.
Februarja je Sony Ericsson objavil prevzem švedskega podjetja za programsko opremo UIQ Technology AB in ustanovitev ločenega holdinškega podjetja za upravljanje UIQ Holdings.
manage the business.
Marca je Sony Ericsson s podjetjem Sagem Communication (SAFRAN Group) podpisal licenčno in razvojno pogodbo v zvezi z manj zahtevnimi mobilnimi telefoni GSM, GPRS in EDGE. Na račun tega sodelovanja bo utrdil svoj tržni položaj tudi na področju manj zahtevnih izdelkov.
Sony Ericsson napoveduje, da bo svetovno tržišče telefonov v letu 2007 preseglo 1,1 milijarde izdelkov. V prvem četrtletju leta 2007 je podjetje v primerjavi z enakim obdobjem lani povečalo tržni delež za 2 odstotni točki, kar znaša skupaj 8 %.
Sony Ericsson bo leta 2007 matičnim podjetjem izplačal skupaj 848 milijonov evrov v obliki dividend oziroma dividend in rezervnega sklada.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |