marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Sony Ericsson predstavlja svojo novo strategijo za izdelke GreenHeart


05.06.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil načrte za zmanjšanje emisij CO² v podjetju za 20 % do leta 2015 . Podjetje se je obenem zavezalo, da bo vse izpuste toplogrednih plinov pri življenjski dobi vseh svojih izdelkov, vključno z uporabo in upravljanjem z izdelki po koncu njihove življenjske dobe, do leta 2015 zmanjšalo za dodatnih 15 %.

»Od začetka svojega delovanja kot mešano podjetje leta 2001 si je Sony Ericsson prizadeval presegati panožne standarde pri odstranjevanju škodljivih snovi in izdelavi energetsko učinkovitih polnilnikov. Uvedli smo trajnostni pristop pri celotni življenjski dobi svojih telefonov z namenom proizvajanja telefonov z zelenim srcem in zmanjšanja izpustov CO2 pri izdelkih v uporabi ter zagotavljanja trajnostnega upravljanja z izdelki po koncu njihove življenjske dobe,« je dejal Dick Komiyama, predsednik Sony Ericsson. »Današnja objava glede ciljev zmanjšanja izpustov in novi izdelki GreenHeart™ predstavljata nadaljnji korak k izgradnji bolj trajnostnega poslovanja in sta ključnega pomena v naši oživljeni strategiji izdelkov.«

Podjetje se prav tako zavezuje k bistvenemu povečanju števila zbranih telefonov po koncu njihove življenjske dobe kot del svoje TakeBack pobude. Sony Ericsson želi od 2011 vsako leto zbrati en milijon telefonov ter povečati svoje število sprejemnih točk in informacij o tej pobudi s čimer bo uporabnikom omogočil enostavnejše recikliranje.

Anne-Sofie Andersson, direktorica mednarodnega odbora za kemikalije (ChemSec) je dejala: “Sony Ericsson proaktivno sodeluje z našo organizacijo glede številnih vprašanj glede vzdržnosti pri uporabi kemikalij. Kot ambiciozno in konstruktivno podjetje Sony Ericsson aktivno sodeluje pri debati glede pobud kot je revizija direktive o uporabi nekaterih nevarnih snovi RoHS, s katero želimo zmanjšati uporabo strupenih kemikalij in težkih kovin v izdelkih za široko potrošnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki