marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Sony z novimi izdelki SmartWear, stili in sodelovanji na sejmu CES 2015


07.01.2015
Objavil: Dare Gliha

Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) na CES-u 2015 predstavlja nove izdelke, sodelovanja in doživetja svoje razvijajoče se ponudbe SmartWear – elegantno različico SmartWatch 3 iz nerjavečega jekla, nova Lifelog sodelovanja in koncept nosljive naprave, vključno s prototipom Sony vodoodporne slušalke z več senzorji, ki je zasnovana za optimizirano delovanje in zagotavlja sledenje podatkov o teku v realnem času.

“Naš pristop k pametni nosljivi tehnologiji temelji na osnovah snovanja različnih uporabniških doživetij ter zagotavlja izbiro med lepimi in funkcionalnimi izdelki,” pove Kaz Tajima, višji podpredsednik, vodja UX kreativnega dizajna in planiranja pri Sony Mobile Communications. “Širitev Lifeloga – z odprtim API-jem in našo vizijo novih nosljivih konceptov – bo omogočala kreativnim partnerjem integracijo njihovih aplikacij in storitev v našo platformo, kar bo nudilo našim uporabnikom dostop do bogatejšega, raznolikega nosljivega ekosistema.”

Oblikovanje za modularno tehnologijo s SmartBandom SWR10

Na lanskem CES-u je Sony prvič pokazal SmartBand SWR10 – 24/7 popolnoma vodoodporno1 nosljivo napravo (stopnja IP58), kljub svojemu nezaščitenemu microUSB vhodu. Gre za lahek, nevpadljiv dodatek, ki se prvi ponaša s Sonyjevim modularnim pristopom, neodvisnim “konceptom jedra”, in omogoča, da je tehnologija nosljiva v različnih barvah in stilih ter tako ustreza individualnemu okusu in osebnosti.

V zadnjih letih je Sony Mobile sodeloval z mnogimi ustvarjalci in blagovnimi znamkami lifestyle, modnega in dizajnerskega spektra, med drugim je bila ustvarjena kolekcija Sony SmartWear z Jackom Vartanianom, ALTEWAISOME in Tedom Bakerjem ter ne dolgo nazaj s priljubljeno žensko lifestyle blagovno znamko, ROXY.

Eleganten kreativen pristop - SmartWatch 3, sedaj z nerjavečim jeklom

Po predstavitvi, prejšnjo jesen, v sodelovanju z Googlom je SmartWatch 3 Sonyjeva najnovejša generacija “SmartWatcha”.

Sony razkriva novo različico SmartWatcha 3 iz nerjavečega jekla, ki bo globalno na voljo od naslednjega meseca dalje.

SmartWatch 3 se v lepem nerjavečem jeklu ujema s sodobnostjo in hkrati z brezčasno estetiko ter ustvarja premium videz in občutek. Ponaša se 4,1-cm (1,6”) 320×320 TFT LCD transflektivnim zaslonom za vidljivost v močni sončni svetlobi. Je tudi vodoodporen (stopnja IP68) in se polni preko standardnega microUSB vhoda.

Sony razkriva za še širšo ponudbo nosljivih stilov novo držalo za SmartWatch 3, ki uporabnikom omogoča, da si prilagodijo svoj SmartWatch 3 s katerimkoli standardnim 24-mm paščkom za uro. Na voljo bo v začetku leta 2015.

Tudi brez vašega Android pametnega telefona je SmartWatch 3 zabavna in uporabna dodatna oprema z impresivno samostojno funkcionalnostjo; od glasbenega predvajalnika, inteligentne tehnologije senzorja in edinstvenega vgrajenega GPS senzorja.

Golfshot in iFit sta dva razvijalca, ki že ustvarjata Android Wear doživetja s samostojnimi zmogljivostmi SmartWatcha 3, za spremljanje rezultatov tudi med samo vadbo. Od januarja bo imel vsak uporabnik SmartWatcha 3 ekskluziven dostop do aplikacij Golfshot in iFit3.

Sony najavlja tudi novo sodelovanje z Virgin Atlanticom – za dodatno skupno širjenje SmartWear iniciativ in razvoj edinstvenih rešitev z uporabo Sonyjevih SmartWear izdelkov za podpiranje funkcionalnih aktivnosti in izboljšanje doživetja uporabniških storitev za Virgin Atlantic uporabnike. Več informacij sledi v naslednjih mesecih.

Lifelog – inspiracija preko vpogleda v podatke za vsakega Android uporabnika

Na voljo za prenos v trgovini Google Play; Lifelog je priljubljena Android aplikacija za pomoč pri postavljanju osebnih ciljev, spremljanju napredka, spoznavanju samega sebe in sprejemanju pametnejših odločitev za vaše zdravje, zabavo in ostalo.

Uporabniki lahko sedaj dostopajo do Lifeloga preko svojega brskalnika na lifelog.sonymobile.com. Gre za nov spletni vmesnik, ki uporablja odprt API in najnovejše HTML5 tehnologije za več vizualnih doživetij. Stran bo delovala na vsaki velikosti zaslona, od vašega pametnega telefona do tabličnega računalnika ali televizorja. Vse, kar morate storiti, je, da se prijavite z računom Sony Entertainment Network4.

Nova funkcija odraža Sonyjevo strategijo prinašanja novih funkcionalnosti in lastnosti Lifeloga za ohranjanje doživetij aktualnih, kolikor je le mogoče.

Ustvarjanje novih doživetje na principu odprtosti

Sony se združuje z različnimi lifestyle aplikacijami in aplikacijami za zdravje, tako lahko dobite največ od svojih storitev, ki so vam ljube, in odkrijete nove, ki dopolnjujejo SmartWear in Lifelog doživetje. Kmalu bo aplikacija Lifelog omogočala:

• dostop do IFTTT-ja za intuitivne povezave med Lifelogom in vašimi najljubšimi aplikacijami,

• razvoj zdravih navad s Habit Monsterjem, za boljše poznavanje sebe znotraj Lifeloga,

• uporabo Withingsa, pametne analize telesa in drugih povezljivih naprav za zdravje, spremljanje teže, BMI-ja, telesne maščobe v Lifelogu.

“Lifelog vas navdihuje z vpogledom v vaše podatke, naši prvi partnerji pa nam pomagajo to ustvariti na nove načine,” doda Yasuharu Nomura, direktor planiranja in razvoja pri Sony Mobile Communications. “Platformo Lifelog smo zasnovali na odprtih načelih z možnostjo, ki bo pomagala razvijalcev snovati nova doživetja in dostop do Sonyjevega ekosistema kot še nikoli prej; pred nami je vznemirljivo leto.”

Odkrivanje novih konceptov nosljive tehnologije in kontekstualne tehnologije senzorja

Skupaj s predstavitvijo nove programske opreme omogoča Sony Corporation pristop novim aplikacijam za trenutni prototip, SmartEyeglass Developer Edition, skupaj z novim konceptualnim stilom, SmartEyeglass Attach! – zaslonom z objektivom, ki se pritrdi na običajna očala ter omogoča razvijalcem ustvarjanje aplikacij za šport.

Predstavljen je bil tudi Sonyjev prototip Smart B-Trainer; vodoodporna all-in-one naprava, oblike slušalk, z več senzorji, oblikovana posebej za tekače. Trenutni prototip se ponaša z vgrajenim pomnilnikom, zagotavljal pa bo tudi glasovno treniranje, glasbeni predvajalnik in inteligentno predlaganje najbolj primernih skladb za družbo tekaču med vadbo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki