marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Neželena sporočila nadlegujejo uporabnike


02.03.2006
Objavil: Marko Likar

Neželena SMS-sporočila in klici, nadlegujejo mobilne uporabnike v Južni Koreji. Situacija postaja nevzdržna, zato so se uporabniki obrnili na vlado z željo, da ukrepa.

Korejska komisija za komunikacije (KCC) se je odločila za resnejše ukrepe s kaznovanjem lokalnih operaterjev ter ljudi, ki uporabljajo takšne marketinške prijeme.

Kim In-soo, predstavnik KCC, je dejal: ''Do sedaj smo samo preverjali pošiljatelje spam sporočil, vendar se bomo mogli v prihodnje osredotočiti tudi na operaterje, ki dovoljujejo pošiljanja teh sporočil in nadlegovanja prek telefona. Uporabniki imajo težave pri sledečih operaterjih: KT, Hanaro Telecom, Dacom in Onse Telecom, ki niso bili pripravljeni prekiniti pošiljanja teh sporočil in bodo kaznovani oz. opozorjeni.''

Operaterji bi morali končat z omogočanjem pošiljanja spam sporočil v roku petih dni od prvega opozorila, vendar nekateri še vedno niso storili tega, pa čeprav je poteklo že več kot 100 dni.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki