marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Spletni nepridipravi na lovu za uporabniškimi imeni in gesli kupcev


27.12.2018
Objavil: Dare Gliha

Letos se je nakupovalna mrzlica začela že novembra s Črnim petkom. Temu je hitro sledil čas podarjanja božičnih in novoletnih daril, prihajajo pa še januarski popusti. Ob tem se je vredno spomniti, da so na delu tudi spletni kriminalci, ki bi lahko s ciljanjem uporabniških imen in gesel spletnih bank ali računov za spletno nakupovanje v tem prazničnem obdobju poželi fantastičen uspeh.

Kot kaže poročilo družbe Kaspersky Lab o spletnem upravljanju denarja »From festive fun to password panic: Managing money online this Christmas«, je spletno nakupovanje med najbolj priljubljenimi spletnimi aktivnostmi, ki jih prekaša le elektronska pošta. Čeprav se večina ljudi (93 %) zaveda finančnih spletnih groženj, pa so finančna uporabniška imena in gesla 32 % uporabnikov že padla v napačne roke.

Zaradi udobnosti so spletni nakupi zelo privlačni, a nekateri ljudje so še vedno zaskrbljeni, kako dobro so zaščitena njihova spletna plačila. Žal so njihove skrbi utemeljene. Med 32 % tistih, ki so imeli ogrožena uporabniška imena in gesla na področju financ, jih četrtina (26 %) nikoli ni dobila povrnjenega denarja. Dejavniki, ki lahko potencialno ogrozijo finance uporabnikov, vključujejo tudi težave pri nadzoru nad uporabniškimi imeni in gesli, potem ko so ti bili uporabljeni na različnih platformah spletnih trgovin in izvedeni z različnimi načini plačil.

Spletno kupovanje je kot obisk ogromnega nakupovalnega centra, kjer lahko ljudje kupijo izdelke iz številnih različnih platform internetnega poslovanja. Tako ni presenečenje, da imajo lahko kupci težavo z nadzorom nad vsemi svojimi informacijami, ki jih delijo pri spletnem plačevanje. Več kot polovico ljudi (54 %) najbolj skrbi, da bodo spletni kriminalci dostopali do njihovih uporabniških imen in gesel za spletno plačevanje. Tretjina (36 %) vprašanih hkrati pravi, da so pozabili oz. se niso nikoli poskušali spomniti vseh spletnih strani in aplikacij, kjer so delili svoje finančne podatke.
Medtem ko se kupci trudijo, da imajo uporabniška imena in gesla za spletna plačila hitro dostopna in lahko zapomnljiva, jih vsak peti (20 %) shrani kar na svoje naprave. To pride prav pri vpisovanju uporabniških imen in gesel za spletno nakupovanje, saj tako ni skrbi, da bi jih uporabniki pozabili. A vendar, ča je naprava izgubljena ali ukradena, uporabnik ne tvega le izgubo osebnih podatkov, ampak tudi denarja. Če nepridipravi najdejo uporabniška imena in gesla v zapiskih pametnega telefona, bi lahko namreč dostopali do njihovega bančnega računa.

Velika izbira načinov digitalnega plačevanja omogoča kupcem svobodo, da izberejo najljubši način kupovanja izdelkov ali storitev. Največkrat izbrana metoda so še vedno debetne in kreditne kartice ter direktna nakazila iz bančnih računov ali spletnih denarnic, kot je na primer PayPal. A kljub temu druge metode plačevanja pridobivajo na priljubljenosti. Redno nakupovanje omogoča ljudem, da zbirajo točke skozi programe zvestobe in jih uporabijo, ko ponovno obiščejo prodajalca. Zahvaljujoč pametnim telefonom in pametnim uram pa kupcem ni treba nositi sabo svojih denarnic, fizičnega denarja ali celo plastičnih kratic. To je pripomoglo k večji priljubljenosti brezstičnih naprav za plačevanje, kot so PayPass in Apple Pay, ki jih redno uporablja tretjina (31 %) kupcev.

»Praznični čas ob koncu leta je čudovita priložnost za nakup daril za družino in prijatelje. Nihče pa noče imeti pokvarjenih praznikov zaradi izgube denarja, ki je posledica nevarnih transakcij in spletnih prevar,« razlaga Martina Titova, vodja marketinga potrošniških produktov v družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Vsi bi morali biti zelo pozorni na svoje finančne podatke in spletna plačila ter poskrbeti, da na nezaupljivih spletnih straneh ne ogrožamo svojih uporabniških imen in gesel ali izvajamo plačila iz nezaščitenih naprav.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki