06.01.2006
Objavil: Mojca Giacomelli
Celotno besedilo splošnega akta si lahko preberete na [url=http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200575&stevilka=3368]http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200575&stevilka=3368[/url], v nadaljevanju pa le pomembnejši oz. zanimivejši členi.
7. člen (opozorilo uporabnikom)
1. Operaterji prejemniki številk ob klicu na preneseno številko klicočemu pred vzpostavitvijo zveze posredujejo najmanj kratek opozorilni pisk, lahko pa uporabnika opozorijo na drug njim primeren način.
2. Operaterji, lahko pa tudi upravljavec centralne baze podatkov (CBP), na svojih internetnih straneh in / ali brezplačnih številkah klicnih centrov zagotavljajo informacijo o omrežju, v katerega je številka prenesena, tako da se klicoči lahko sam informira o ceni klica.
9. člen (zahtevek za prenos številke)
1. Uporabnik naročnik ali uporabnik predplačnik, ki želi prenesti svojo številko iz omrežja operaterja dajalca številke v omrežje operaterja prejemnika številke, mora vložiti pisni zahtevek za prenos številke pri operaterju prejemniku številke.
2. Zahtevek mora vsebovati podatke o številki, ki se prenaša, izjavo uporabnika naročnika, če zahtevek za prenos številke vsebuje tudi zahtevek za preklic naročniškega razmerja, in ostale potrebne podatke, ki jih operaterji lahko zbirajo o svojih uporabnikih naročnikih v skladu z zakonom.
10. člen (dolžnosti operaterja prejemnika številke)
1. Pred prenosom številke je operater prejemnik številke dolžan preveriti identifikacijo uporabnika naročnika oziroma uporabnika predplačnika.
2. Identifikacija uporabnika naročnika se opravi s pomočjo osebnega dokumenta, s katerim se dokazuje identiteto osebe, in računa za komunikacijske storitve, izdanega s strani operaterja dajalca številke, ki ni starejši od enega meseca. Identifikacijo uporabnika predplačnika se opravi s predložitvijo PUK številke SIM kartice.
3. Operater prejemnik številke mora uporabnika naročnika oziroma uporabnika predplačnika, ki zahteva prenos številke, takoj obvestiti o postopku prenosa številke in še posebej o:
• časovnem obdobju, v katerem bo onemogočena uporaba storitev,
• obsegu in načinu uporabe storitev v omrežje operaterja prejemnika številke,
• razlogih za zavrnitev zahtevka za prenos številke,
• razlogih za zakasnitev prenosa številke.
4. Operater prejemnik številke mora vključiti številko v svoje omrežje najkasneje v 24 urah po deaktivaciji številke v omrežju operaterja dajalca številke.
5. Operater prejemnik številke je dolžan preko centralne baze podatkov (CBP) obvestiti imetnika številskega prostora v roku 14 dni, po tistem, ko je preneseno številko postavil v status številke, ki se ne uporablja (»mirovanje«), in mu po izteku tega časovnega obdobja vrniti preneseno številko.
11. člen (dolžnosti operaterja dajalca številke)
1. Po prejemu zahtevka za prenos številke mora operater dajalec številke nemudoma pričeti s postopkom prenosa številke. Operater dajalec številke je dolžan v roku 15 minut odgovoriti na posredovano povpraševanje o možnostih prenosa številke.
2. V primeru upravičene zahteve za prenos številke mora operater dajalec številke v roku 3 ur sporočiti centralni bazi podatkov (CBP) datum prenosa številke, ki je v okviru roka, določenega v tretjem odstavku 13. člena tega splošnega akta.
3. Operater dajalec številke obvešča preko centralne baze podatkov (CBP) operaterja prejemnika številke o razlogih nezmožnosti prenosa številke ali zakasnitvi zahtevka za prenos številke. V primeru zakasnitve prenosa številke operater dajalec številke obvesti operaterja prejemnika številke tudi o novem datumu, ko bo mogoče opraviti postopek prenosa številke.
4. Po prejemu obvestila iz 15. člena tega splošnega akta operater dajalec številke obvesti centralno bazo podatkov (CBP) o sprejetem novem datumu.
5. Po zaključku postopka priprave operater dajalec številke in operater prejemnik številke izvedeta postopek prenosa številke na dan, ki ga je določil operater dajalec številke.
6. Operater dajalec številke po izključitvi številke iz svojega omrežja obvesti centralno bazo podatkov (CBP).
12. člen (administrativni postopek prenosa)
1. Če uporabnik naročnik oziroma uporabnik predplačnik vloži popoln zahtevek za prenos številke, operater prejemnik številke obvesti centralno bazo podatkov (CBP) o prejetem zahtevku za prenos številke.
2. V trenutku, ko operater dajalec številke centralni bazi podatkov (CBP) potrdi prenos številke, uporabnik naročnik oziroma uporabnik predplačnik ne more več zahtevati preklica prenosa številke.
13. člen (roki za prenos številk)
1. Šteje se, da je zahtevek za prenos številke, ki jo je operater prejemnik številke prejel na delovni dan od 8. do 16. ure, prejet tega delovnega dne.
2. Če operater prejemnik številke prejme zahtevek za prenos številke na delovni dan po 16. uri, se šteje, da je bil zahtevek vložen prvi naslednji delovni dan in bo tako tudi obdelan.
3. Priprava omrežja za prenos številke v mobilnih omrežjih ne sme trajati dalj kot 7 dni, šteto od dneva, ko je operater prejemnik številke prejel zahtevek za prenos številke. V tem roku mora operater dajalec številke operaterju prejemniku številke potrditi časovni okvir prenosa številke.
4. Priprava omrežja za prenos številke v fiksnih omrežjih ne sme trajati dalj kot 15 dni, šteto od dneva, ko je operater prejemnik številke prejel zahtevek za prenos številke. V tem roku mora operater dajalec številke operaterju prejemniku številke potrditi časovni okvir prenosa številke.
5. Uporabniku naročniku oziroma uporabniku predplačniku je uporaba elektronskih komunikacijskih storitev onemogočena v času postopka prenosa številke, ki se mora izvesti v najkrajšem možnem času in v nobenem primeru ne sme trajati dalj kot 3 ure, praviloma med 00.00 in 6. uro.
14. člen (razlogi za zavrnitev zahtevka)
Zahtevek za prenos številke se zavrne, če:
• se zahteva nanaša na neobstoječo številko,
• je zahteva vložena s strani nepooblaščene osebe,
• je zahteva nepopolna, tako da prenos številke ni mogoč,
• je na računu uporabnika predplačnika premalo sredstev za kritje stroškov prenosa številke,
• se zahtevana številka že nahaja v postopku prenosa oziroma obstaja predhodno podana zahteva za prenos iste številke,
• je naročniška številka, za katero se zahteva prenos, začasno ali trajno izključena iz omrežja operaterja dajalca številke.
15. člen (stroški)
1. Vsak operater telekomunikacijskega omrežja sam nosi stroške prilagoditve svojega omrežja, tako da ta omogoča prenosljivost številk, in stroške vzdrževanja te zmogljivosti.
2. Operater omrežja, v katerem se generira klic, plača stroške po pogodbi o medomrežnem povezovanju operaterju omrežja, v katerem se klic na preneseno številko zaključi.
3. Operater izvornega omrežja nosi vse dodatne stroške (usmerjanje in obračun), vezane na vzpostavljanje klica na preneseno številko, pri čemer ne sme klicev na prenesene številke v določeno omrežje zaračunavati več kot klice na neprenesene številke v to isto omrežje.
4. Operater dajalec številke lahko naročniku (ali operaterju prejemniku številke) za prenos številke k drugemu operaterju zaračuna samo enkratni znesek, ki krije dejanske stroške prenosa številke, in sicer največ v višini 2500 SIT za vsak zahtevek.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |