marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaQualcomm z naraščajočimi prihodki in dobičkom
02.12.2024

Qualcomm z objavo finančnih rezultatov za 4. četrtletje zaključuje uspešno leto. V četrtem fiskalnem četrtletju so se prihodki podjetja v primerjavi s četrtim četrtletjem leta 2023 povečali za 19 %, čisti dobiček pa se je skoraj podvojil (+96 %).

slikaSamsung naj bi proizvodnjo Exynosa prenesel na podjetje TSMC
29.11.2024

Samsungove težave z Exynosom bi lahko privedle do tega, da bi podjetje proizvodnjo čipov oddalo zunanjemu izvajalcu. Po podatkih enega od virov naj bi korejsko podjetje razmišljalo o TSMC kot zunanjem proizvodnem partnerju, pozneje pa je govorice podprl nekdanji Qualcommov uslužbenec, ki je trenutno industrijski analitik.

slikaVeč kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo
27.11.2024

Ker vsakodnevni prevoz iz dela in nazaj postaja podaljšek delovnega dne, je maksimalna produktivnost med vsakodnevnim prevozem ključnega pomena. Po podatkih najnovejše raziskave podjetja HONOR, štiri od petih Evropejcev vsakodnevno prevozijo manj kot 30 minut, več kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo.

slikaSamsung razširja razpoložljivost najnovejših izkušenj za nosljive naprave
25.11.2024

Uporabniški vmesnik One UI 6 Watch bo z najnovejšo posodobitvijo programske opreme na voljo za širši nabor naprav Galaxy Watch. Posodobitev bo izbrane funkcije iz naprav Galaxy Watch Ultra in Galaxy Watch7 prenesla na prejšnje generacije naprav Galaxy Watch po vsem svetu,.

članki

Spotify je postal glavni sponzor nogometnega kluba FC Barcelona


01.04.2022
Objavil: Dare Gliha

Spotify in FC Barcelona sta napovedala štiriletno partnerstvo, ki se bo začelo julija 2022. Glasbena platforma bo svoje logotipe namestila na igralne drese moške in ženske ekipe ter na majice za treninge. V okviru sponzorstva bo katalonska ekipa tudi preimenovala svoj stadion v "Spotify Camp Nou".

Po besedah Alexa Norstroma, glavnega direktorja za prostoročno poslovanje v švedskem podjetju je razlog za to partnerstvo "zelo preprost" - gre za povezovanje navijačev z umetniki vseh vrst. "Navijači Barcelone in ljubitelji zvoka na Spotifyju se bodo združili v ogromno, globalno povezano skupnost, ki bo povezala svet glasbe in nogometa," je dodal.

Ta niz besed ne pomeni ničesar mimo marketinškega govora, vendar je Spotify obljubil tudi "novo platformo za interakcijo umetnikov z globalno skupnostjo navijačev Barcelone".

Preprosto povedano, Spotify stavi na tekme Barcelone, ki privabljajo ogromno gledalcev po vsem svetu, kar bo pripomoglo k še večji prepoznavnosti blagovne znamke. Digitalni oglas, ki se bo prikazoval ob igrišču, bo prikazoval geološko usmerjene ustrezne izvajalce - uporabniki v Evropi bodo morda videli enega izvajalca, medtem ko bo gledalcem v Indiji na voljo drugačno, lokalno pomembno sporočilo.

Finančnih podrobnosti ni razkrila nobena stran, vendar je FC Barcelona javno podjetje, zato bo številka razkrita, ko bo ekipa objavila svoje finančne rezultate.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki