21.02.2024
Objavil: Dare Gliha
Podjetje Spotify je objavilo četrtletno poročilo in podatki so obetavni. V zadnjih treh mesecih je platforma za pretakanje povečala število aktivnih mesečnih uporabnikov (MAU) za 28 milijonov, s čimer je presegla svoja pričakovanja in dosegla 600 milijonov, kar je za švedsko podjetje nov rekord.
Prihodki za celotno leto 2023 so znašali 3,7 milijarde evrov, kar je 16 % več kot leta 2022. Prihodki iz poslovanja so sicer zdrsnili v rdeče številke z izgubo v višini 75 milijonov evrov, vendar se je podjetje pohvalilo, da so prihodki iz oglaševanja dosegli rekordno visoko vrednost 501 milijona evrov.
602 milijona aktivnih uporabnikov vključuje 236 milijonov naročnikov Premium. Preostali so del brezplačne storitve, ki je opremljena z oglasi in nima funkcij, kot sta naključno preklapljanje in prenos glasbe za poslušanje brez povezave. Število plačljivih uporabnikov se je z 205 milijonov v četrtem četrtletju leta 2022 povečalo za 15 %.
Finančno poročilo je razkrilo, da je imela družba Spotify trajno letno rast v vseh regijah, pri čemer je izstopala Latinska Amerika.
Po internih podatkih se je 225 milijonov uporabnikov vključilo v program Spotify Wrapped, ki zagotavlja prilagojen povzetek poslušalskih navad vsakega uporabnika. Vsi plačilni uporabniki v Združenih državah Amerike lahko zdaj izbirajo med več kot 200.000 zvočnimi knjigami z do 15 urami dostopa na mesec.
Po pričakovanjih naj bi v prvem četrtletju leta 2024 baza uporabnikov dosegla 618 milijonov, število plačilnih strank pa naj bi se povečalo za 3 milijone.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |